بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون

نوشته شده در تاریخ10 ماه پیش

ساعت های هوشمند موجود در بازار این روزها یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین گجت ها هستند.بسته به امکانات و قابلیت هایی که هر ساعت دارد و البته کشوری که ساعت در آن تولید شده است قیمت ها متفاوت هستند.به دلیل اختلاف قیمت بین نرخ پول کشورها ساعت های تولید شده در آسیا برای ما مناسب تر و اقتصادی تر از ساعت های تولید شده در اروپا و آمریکا است.بهترین مدل ساعت هوشمند به واسطه قابلیت‌های گسترده از برقراری تماس و نظارت بر سلامت کاربر گرفته تا پایش حرکات ورزشی و کیفیت خواب، قابلیت اتصال NFC , GPS با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شده‌. این استقبال باعث شده شرکت‌های کوچک و بزرگ دنیا به تولید انواع و اقسام اسمارت واچ روی بیاورند که نتیجه آن عرضه صدها مدل با قیمت و قابلیت‌های مختلف است.در ادامه مقاله به معرفی و بررسی بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون می پردازیم :

بهترین ساعت هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

به دلیل دسترسی سریعتر و راحت تر به ساعت های هوشمند ، این گجت پر طرفدار دیگر مثل ساعت های قدیمی یک کالای لوکس محسوب نمیشود بلکه بسیاری از کاربران برای راحتی وصل شدن به گوشی موبایل از طریق ساعت های هوشمند آن را یک بخش جدا نشدنی از خود میدانند.ساعت‌های هوشمند و به خصوص مدل‌های پرچمدار را می‌توان عملا یک گوشی هوشمند کوچک به روی مچ به حساب آورد. اگر جزو افرادی هستید که در طول هفته ورزش می‌کنند و یا بر اساس وضعیت سلامت خود نیاز دارید که یک دستگاه دائما ضربان قلب یا اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند حتما به فکر ساعت هوشمند باشید.

بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون | کیوان کالا

طراحی ظاهری و جنس بدنه ساعت هوشمند :

جنس بدنه و طراحی ظاهری تقریبا در خرید هر نوع کالایی اهمیت زیادی دارد. جنس بدنه مقاوم و ضد زنگ و ضد حساسیت در ساعت های هوشمند اهمیت زیادی دارد و اینکه ساعت مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار داشته باشد تا کاربر بتواند در هر شرایط آب و هوایی به راحتی از آن استفاده کند.در حال حاضر عرضه ساعت‌های هوشمند توسط کمپانی‌های مختلف با صفحه دایره‌ای روزبه‌روز بیشتر می‌شود تا کاربران بتوانند از حس دست کردن ساعت‌های مشابه با ساعت‌های قدیمی لذت ببرند. ساعت‌سازان قدیمی نیز دست به کار شده‌اند و پا به میدان رقابت ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Android Wear گذاشته‌اند و سخت می‌کوشند تا با ترکیب طراحی یک ساعت آنالوگ با قابلیت‌های یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS محصولی جذاب را روانه بازار کنند.

کیفیت صفحه نمایش ساعت هوشمند :

امروزه در ساخت اکثر ساعت‌های هوشمند از صفحه‌نمایش رنگی Super AMOLED یا AMOLED استفاده می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا عکس‌ها، برنامه‌ها و سایر محتواها را با رنگ غنی‌تر و روشنایی بیشتر مشاهده کنید. ساعت‌هایی که از این نوع پنل استفاده می‌کنند عموما از قابلیت AOD برخوردار هستند و شما می‌توانید به صورت دائمی اطلاعات را به روی آن‌ها مشاهده کنید، بدون این که شارژدهی تا حد زیادی تحت تأثیر قرار بگیرد.اندازه صفحه نمایش و تمام صفحه و بدون حاشیه بودن صفحه نمایش از دیگر ویژگی های مهم در کیفیت صفحه نمایش است.

بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون | کیوان کالا

سازگاری سیستم عامل با گوشی موبایل :

اکثر ساعت‌های هوشمند بسیار قدرتمند هستند و به‌تنهایی و بدون اتصال به گوشی هوشمند می‌توانند قابلیت‌های فراوانی را ارائه بدهند اما در نظر داشته باشید که نهایت کارایی این گجت پوشیدنی زمانی آشکار می‌شود که به یک گوشی هوشمند متصل باشد، پس بهتر است محصولی را انتخاب کنید که با گوشی شما سازگاری کامل داشته باشد.

برنامه ها و سنسورهای سلامت :

ساعت های هوشمند از طریق برنامه ها امکان انجام هر کاری را دارند ، کنترل ضربان قلب ، فشار خون ،اکسیژن خون گرفته تا سنجش کیفیت خواب و حتی در مدل‌های جدید سنجش دمای بدن از قابلیت های ساعت های هوشمند است.قابلیت های برقراری تماس و پاسخ دادن به پیام ها و ایمیل های دریافتی از برنامه های موجود در فضای مجازی مثل تلگرام ، واتساپ و دیگر برنامه ها.ساعت هایی که دارای GPS هستند میتوانند در فعالیت‌هایی نظیر دویدن و دوچرخه‌سواری مسافت مسیر و سرعت به صورت دقیق اندازه گیری کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که روشن بودن GPS تأثیر به سزایی در مصرف انرژی ساعت هوشمند دارد.و اینجاست که میزان ظرفیت باتری و سطح مصرف انرژی ساعت اهمیت زیادی دارد.

بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون | کیوان کالا

ظرفیت باتری و میزان شارژدهی : 

ظرفیت باتری و میزان شارژ دهی آن از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب ساعت است بسته به میزان استفاده از ساعت و یا برنامه هایی مانند GPS یا اتصال به گوشی و دیگر قابلیت های ساعت هوشمند بین 1 تا 4 روز شارژ رسانی میکند.بعی ساعت های هوشمند در حالت استند بای تا 60 روز شارژ رسانی میکنند.

معرفی 5 مورد از بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون

هزینه های تولید در آسیا پایین تر از دیگر مناطق است و به همین جهت ساعت های هوشمند تولید شده در چین قیمت نسبتا مناسب تری نسبت به نمونه های دیگر دارند.شرکت هاینو تکو یک شرکت آلمانی است ولی به خاطر پایین تر آوردن هزینه تولید در کشور چین ساعت های خود را تولید میکند.در ادامه به معرفی چند ساعت هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه می پردازیم:

ساعت هوشمند Smart Watch مدل HK4 HERO

ساعت هوشمند Smart Watch مدل HK4 HERO

ساعت هوشمند HK4 HERO که در سال 2023 به بازارهای جهانی معرفی شده، یک انتخاب جذاب و هوشمندانه برای شماست که می تواند استایل شما را ارتقا بخشد.اگر به دنبال یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه و بسیار شیک هستید که از قابلیت های زیادی نیز برخوردار باشد، ساعت هوشمند HK4 HERO بدون شک بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.طراحی ظاهری گرد این ساعت با صفحه نمایش AMOLED بسیار شفاف آن خاطره استفاده از ساعت های گرد کلاسیک را تداعی میکند.ساعت هوشمند HK4 HERO دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی و مقاوم بودن در برابر نفوذ آب است که به راحتی میتوانید در روزهای بارانی و هنگام شستشوی دست آن را روی مچ خود داشته باشید.این ساعت هوشمند دارای ظرفیت باتری 260 میلی آمپری است که به راحتی میتواند علایم حیاتی خود مانند ضربان قلب ، فشار خون ، سنجش اکسیژن سطح خون و دیگر قابلیت های این ساعت را پوشش دهد.

ساعت هوشمند Green Lion مدل Ultimate smart watch

 ساعت هوشمند Green Lion مدل Ultimate smart watchساعت هوشمند Green Lion مدل Ultimate smart watch ، دارای صفحه نمایش 1.99 اینچ است که تکنولوژی صفحه نمایش آن IPS با رزولوشن 320 * 385 پیکسل ، وضوح و شفافیت بالایی داردد.این ساعت هوشمند دارای بند سیلیکونی منافذدار است که عبور جریان هوا راراحت تر میکند و مانع عرق کردن مچ دست میشود.همچنین این ساعت هشمند دارای دارای گواهی IP68 مقاوم در برابر پاشش آب است.بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم ضدزنگ و آنتی آلرژیک است.

ساعت هوشمند Telzeal مدل TC52 آلمان

ساعت هوشمند Telzeal مدل TC52 آلمان

ساعت هوشمند TELZEAL مدل TC52 دارای صفحه نمایش 2.2 اینچی(52 میلیمتری) Amoled با رزولیشن 485 * 420 است.ساعت TC52را می‌توان به راحتی با استفاده از بلوتوث به گوشی های Android 5.0 به بالا و iOS 9.0 متصل کرد. از این رو در هر مکان و هر زمانی می‌توانید تماس و پیام‌های خود را دریافت کنید.همچنین این ساعت قابلیت استفاده از اتصال NFC را دارد ، اتصال NFC در واقع روشی است به منظور ارتباط متقابل گوشی با هر چیزی که در نزدیکی آن قرار دارد.اتصال ان اف سی ساعت TC52 به شما امکان پرداخت هزینه عبور از گیت ورود و یا فاکتور خرید را بدون استفاده از کارت و یا گوشی موبایل میدهد.

ساعت هوشمند Haino Teko مدل RW-31

ساعت هوشمند Haino Teko مدل RW-31

شرکت هاینوتکو آلمان طبق معمول همیشه دارای طراحی و کیفیت ساخت فوق العاده ای است.ساعت هوشمندRW-31 هاینوتکو دارای صفحه نمایش 45 میلیمتری و نوع صفحه OLED است.در بسته بندی این ساعت هوشمند سه قاب گرد طلایی ، سفید و مشکی با 2 نوع بند سیلیکونی فید و مشکی قرار گرفته است که میتوانید ساعت خود را برای هر روز به شکل متفاوتی شخصی سازی کنید.باتری ساعت هوشمندRW-31 هاینوتکو تا 45 روز در حالت استند بای شارژ رسانی میکند که ظرفیت باتری نسبتا بالایی است و کاربران را هنگام استفاده صد در صد شگفت زده میکند.

ساعت هوشمند Telzeal مدل T-STAR آلمان

ساعت هوشمند Telzeal مدل T-STAR آلمان

ساعت هوشمند Telzeal مدل T-STAR آلمان دارای صفحه نمایش گرد و 1.52 اینچی است که در بسته بندی این ساعت هوشمند 4 نوع بند در طرح و رنگ متفاوتی قرار گرفته است و به راحتی میتوانید بند ها تعویض کرده و ظاهر متفاوتی به استایل خود بدهید.همچنین ساعت هوشمند Telzeal مدل T-STAR آلمان دارای قابلیت هشدار کم تحرکی و نوشیدن آب کافی برای بدن است و البته درکنار سنسور ضربان قلب ، اندازه گیری فشار خون ، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و دیگر سنسورها و قابلیت ها میتوانید با این ساعت بک زندگی بهتر و سالم تری داشته باشید.

ساعت هوشمند DT70 Premium

ساعت هوشمند مدل DT70 Premium

ساعت هوشمند DT70 Premium با بند منحصر به فرد از جنس استیل ضد زنگ یکی از جدیدترین و زیباترین اسمارت‌واچ‌های تولید شده می‌باشد که دارای مشخصات فنی و قابلیت‌های بسیار جذابی است. این ساعت به صفحه نمایش با ابعاد 1.39 اینچ و رزولوشن 454x454 پیکسل مجهز شده است. چنین صفحه‌نمایشی توانایی ارائه کیفیت بسیار بالایی را دارد.صفحه‌نمایشی که در شرایط نوری متنوع، وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌کند و از طرفی قابلیت صفحه‌نمایش همواره روشن را هم دارد. پردازنده قدرتمند RTL8762DK این ساعت هوشمند را همراهی می‌کند که سبب شده تا در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و جذابی را از این ساعت هوشمند شاهد باشید.

سخن پایانی :

زمان یکی از مهم ترین فاکتورهای موجود در زنگدی ما آدم ها است و برای آگاهی از زمان از ایام قدیم ساعت یکی از ضروریت های هر شخص و منزلی بوده است.وامروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ساعت های معمولی قدیمی جای خود را به ساعت های هوشمند داده اند.ساعت های هوشمند دارای ظاهر هایی مثل ساعت های قدیمی هستند که البته به لطف واچ فیس های متنوع و امکان آپلود انواع واچ فیس میتوانید هر موقع که خواستید ظاهری متفاوت به ساعت خود بدهید.ساعت های هوشمند بنابر هزینه ای که بابت آنها پرداخت میکنید دارای امکانات و قابلیت های متنوعی هستند.با استفاده از بهترین ساعت های هوشمند بررسی شده در بالا میتوانید از سبک زندگی بهتر و سالم تری برخوردار باشید.با ساعت هایی که دارای قابلیت اتصال NFC , GPS هستند میتوانید به راحتی مسیر یابی کنید و یا اینکه با استفاده از ویژگی NFC ساعت هوشمند هزینه فارش غذا را فقط با نزدیک کردن به دستگاهی که آن هم دارای قابلیت اتصال NFC است پرداخت کنید.