شارژر فندکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش توسط

افرادی که زیاد مسافرت میکنند و برای انجام کارهای شخصی و اداری خود با گوشی یا تبلت زیاد کار میکنند ، صد در صد یکی از نگرانی هایی که دارند کمبود شارژ گوشی و یا تبلت است.پیشرفت تکنولوژی به سمت و سویی قدم بر میدارد که انجام کارهای روزمره برای کاربران راحت تر باشد.تولید انواع گجت های دیجیتال و وایرلس ، پاور بانک و بسیاری از محصولات که هر روز روانه بازار میشوند.پاور بانک یکی از این تولیدات پر کاربرد است که مشکل کمبود باتری را تا حد زیادی حل میکند.ولی برای زمانهایی که در حال رانندگی هستید شارژر فندکی ماشین یکی از بهترین و پرکاربردترین روشهای شارژ گوشی یا تبلت است.برای خرید این محصول باید به نکات مهمی توجه کنید تا بهترین شارژر فندکی خودرو را تهیه کنید، در ادامه مطلب ویژگی های مهم یک شارژر فندکی خوب را بیان میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

چگونه یک شارژر فندکی خوب انتخاب کنیم؟

شارژر های فندکی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهند که بتوانید با استفاده از آن ها باتری موبایل یا تبلت خود را در خودرو به شارژ بزنید، این نوع شارژرها به سوکت فندکی خودرو متصل شده و امکان شارژ باتری گجت هایی مثل موبایل را فراهم می‌کنند.در ادامه چند نکته مهم در مورد شارژر فندکی خوب بیان میکنیم:

مشخصات شارژر فندکی خوب | کیوان کالا

تعداد درگاه USB

از آنجا که شارژرهای فندکی، وسیله ای برای شارژر کردن گوشی هوشمند هستند؛ باید توجه داشته باشید که چه تعداد درگاه USB دارند. این مورد به شما کمک می کند تا در مواقع ضروری بتوانید همزمان چند دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. معمولا شارژرهای فندکی دارای دو درگاه USB هستند و در برخی دیگر این تعداد بیشتر است. بنابراین باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

میزان ولتاژ و شدت جریان خروجی

ولتاژ و شدت جریان خروجی شارژر فندکی بسیار مهم است چون باتری گوشی های هوشمند قادر به دریافت توان مشخصی از انرژری الکتریکی است و بیشتر از آن به گوشی آسیب میزند، البته جریان خروجی پورت های شارژر فندکی معمولا 2.1 یا 2.4 آمپر هستند اما بعضی از پورت ها هم جریان 1 آمپر دارند.برای گوشی های میان رده پورت هایی که جریان 1 آمپر دارند هم کافی است اما برای گوشی ها و تبلت های جدید که از فناوری فست شارژ پشتیبانی میکنند ، حتما به یک پورت با خروجی 2.1 یا 2.4 آمپر نیاز دارید.در مورد ولتاژ ورودی نکته قابل توجهی وجود ندارد چون ولتاژ فندکی اکثر ماشین ها 12 ولت است اما محض احتیاط زمان خرید شارژر فندکی به ولتاژ ورودی نیز توجه کنید.

توصیه می‌کنیم پیش از استارت زدن خودرو، حتماً شارژر فندکی را از سوکت ماشین جدا کنید. زیرا در زمان استارت زدن، نوسان برق بالاست و این امر باعث آسیب رسیدن به شارژر شما و یا گوشی متصل به آن خواهد شد

مشخصات شارژر فندکی خوب | کیوان کالا

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از محصولات هوشمند از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند که به وسیله این قابلیت، گوشی ها می توانند بدون آسیب دیدن باتری، ولتاژ و آمپر بیشتری را دریافت کنند و در مدت زمان کوتاه تری شارژ شوند. اگر گوشی هوشمند شما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند باید حتما از مدل های شارژ سریع شارژرهای فندکی تهیه کنید، در غیر این صورت تهیه یک شارژر فندکی ساده کفایت می کند. اگر هم قصد دارید هم گوشی هوشمند فست شارژ و یک گوشی ساده خود را شارژ کنید، می توانید از مدل های چندکاره شارژرهای فندکی استفاده کنید که پورت های مختلف ساده و فست شارژ دارند.

جنس بدنه شارژر فندکی

جنس بدنه شارژر های فندکی متفاوت است. اصلا عجیب نیست که یک شارژر فندکی با بدنه آلمینیومی 3 سال عمر می کند و یک شارژر که بدنه آن از جنس پلاستیک نامرغوب ساخته شده همان هفته اول زوارش در میرود.

هر چند که مقاومت فلز بیشتر است اما واقعا مهم نیست که جنس بدنه شارژر فلزی باشد یا پلاستیکی! چیزی که اهمیت دارد طراحی درست بدنه است. به درز های شارژر توجه داشته باشید. به هر حال این وسیله قرار است مدت ها در ماشین بماند و قطعا در زمان هایی سر و کله گرد و خاک پیدا می شود.خیلی بهتر است که شارژر با درپوش انتخاب کنید. درپوش هایی که برای پورت USB در نظر گرفته می شود، با جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل شارژر، طول عمر آن را افزایش می دهد. شما اگر بهترین شارژر فندکی را هم داشته باشید اما در معرض گرد و خاک زیاد قرار بدهید به مرور خراب می شود.

مشخصات شارژر فندکی خوب | کیوان کالا

چراغ اعلام وضعییت

یکی از مواردی که ممکن است برای اتصال شارژر فندکی خودرو با آن مواجه شوید، اطمینان از اتصال آن است. برخی از مدل ها دارای چراغ اعلام وضعیت هستند که نشان می دهد متصل هستند و می توانید از آن ها استفاده کنید. این موضوع به ظاهر کوچک می تواند در بسیاری از موارد مهم باشد تا اطمینان حاصل کنید که اتصال به درستی برقرار شده است.

ابعاد شارژر فندکی

طراحی ظاهری یک شارژر فندکی خوب برای ماشین نیز بسیار اهمیت دارد. ارتفاع شارژر فندکی نباید خیلی بلند باشد که باعث مزاحمت برای راننده هنگام تعویض دنده باشد. اندازه‌ی آن هم نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد تا به سختی وارد سوکت فندکی خودرو شما شده و یا لق بزند.

انواع شارژر فندکی ماشین

معمولاً ما وقتی از شارژرهای فندکی استفاده می‌کنیم که گوشی‌مان شارژ کمی دارد و ما هم برای رفتن به جایی عجله داریم. در نتیجه به راحتی شارژر را داخل سوکت فندک خودرو خود می‌زنیم و گوشی‌مان را هم به شارژر وصل می‌کنیم و با خیال راحت به سفر خود ادامه می‌دهیم.علاوه بر رعایت نکات مهمی که در بالا ذکر شد برای خرید بهترین شارژر فندکی باید بدانید که شارژری که خریداری میکنید از چه نوعی است:

مشخصات شارژر فندکی خوب | کیوان کالا

شارژر فندکی معمولی خودرو

شارژرهای فندکی معمولی یکی از رایج ترین انواع شارژرهای فندکی است. این شارژر برای شارژ کردن گوشی های معمولی مناسب است. از طرفی اگر گوشی شما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند، به هیچ عنوان از این نوع شارژر فندکی استفاده نکنید. با این شارژر فقط می توانید سایر گوشی هایی که از فست شارژر استفاده نمی کنند را شارژ کنید.

شارژر فندکی فست شارژ خودرو

اما اگر موبایل شما از ویژگی شارژر سریع پشتیبانی می کند، بهترین شارژرهای فندکی فست شارژ می تواند نیاز شما را برطرف کند. این شارژرها نسبت به شارژرهای معمولی، قیمت گران تری دارند اما بدون آسیب رساندن به باتری موبایل، به سرعت گوشی شما را شارژ می کنند.

شارژر فندکی همه کاره خودرو

اگر جز افرادی هستید که هم گوشی هوشمند با قابلیت فست شارژ دارید و هم دارای گوشی معمولی هستید ؛ باید از شارژرهای فندکی همه کاره استفاده کنید. شارژرهای همه کاره، دو نوع خروجی شارژ سریع و شارژ معمولی دارند تا به راحتی دستگاه مورد نظر خود را به درگاه مناسب آن وصل کرده و شارژ کنید.

شارژر فندکی فست شارژ Verity CQ1119 3A QC PD 20W با کابل Type-C

بهترین شارژر فندکی | کیوان کالا

شرکت وریتی یکی از قدرتمندترین ارائه دهندگان لوازم جانبی موبایل است.شارژر فندکی فست شارژ Verity CQ1119 3A QC PD 20W با کابل Type-C نیز یکی از بهترین محصولات این شرکت است.حداکثر توان خروجی هر یک از پورت های این شارژر 20 وات می باشد که متناسب با تمام گوشی های اندروید در نظر گرفته شده است.این شارژر قدرتمند از فناوری شارژ سریع QC پشتیبانی میکند.

شارژر فندکی فست شارژ 15 وات SkyDolphin مدل SZ09T + کابل Type-C

شارژر فندکی فست شارژ 15 وات SkyDolphin مدل SZ09T + کابل Type-C

شارژر فندکی فست شارژ 15 وات SkyDolphin مدل SZ09T + کابل Type-C یکی از شارژر های با کیفیت بازار است که توانسته است نیاز بسیاری از کاربران را برآورده کند.توان خروجی کلی این شارژر 15 وات است.این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی USB است ، حداکثر شدت جریان خروجی این شارژر 3.4 آمپر است.جنس بدنه این شارژر بسیار با کیفیت است.

سخن پایانی :

یک شارژر فندکی خوب جای زیادی از داشبورد اتومبیل شما را اشغال نمی‌کند و به پورت‌های پرقدرتی مجهز است که می‌توانند به سرعت دستگاه‌های الکترونیکی شما را شارژ کنند.تعداد پورت های خروجی شارژر فندکی و شدت جریان خروجی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.جنس بدنه و ارتفاع شارژر فندکی بسیار مهم است زیرا ارتفاع زیاد هنگام تعویض دنده ، راننده را با مشکل مواجه میکند.با توجه به اطلاعات جالبی که در این مقاله در اختیار کاربران قرار گرفته است ، بیشک میتوانید با اعتماد بیشتری شارژر خوب را انتخاب کنید و در هنگام رانندگی از شارژ ایمن و قدرتمند بهره مند شوید.شارژر فندکی خوب و با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی کیوان کالا خرید کنید.