7 مدل از بهترین هدفون های مناسب انواع موسیقی

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش توسط

گوش دادن به موسیقی با همان کیفیتی که آهنگساز در استدیو کار کرده است بسیار لذت بخش است و همه عاشقان و طرفداران خواننده ها دوست دارند آهنگها را با بهترین کیفیت گوش دهند، برای همین هدفون بهترین گزینه برای غرق شدن در دنیای جذاب موسیقی و ریتم است.گوش دادن به موسیقی با هدفون لذت بسیار بیشتری نسبت به پخش موسیقی با اسپیکر دارد به همین دلیل برای علاقه مندان به موسیقی و همچنین حرفه ای ها داشتن و خرید یک هدفون خوب خیلی مهم است و این هدفون باید کیفیت صدای بالایی داشته باشد تا بتواند تمام جزییات موسیقی و صدای انواع آلات موسیقی را به طور کامل پخش کند. در این مقاله قصد داریم 10 مدل از بهترین هدفون برای موسیقی را که قیمتی زیر یک میلیون دارند و باعث می شوند حس موسیقی را به طور کامل درک کنید و جزیی ترین صداها را نیز بشنوید،مورد نقد و بررسی قرار میدهیم:

هدفون چیست؟ و بهترین هدفون دارای چه ویژگی هایی است؟

هدفون ، یک دستگاه خروجی صدا است که از دو بلند گوی کوچک و یک مولد و تقویت کننده صدا تشکیل شده است. بلندگوها کاملا روی گوش قرار میگیرد و گوش را پوشش میدهد.هدفون رو گوشی ،هندزفری و هدست انواع مختلفی از هدفون ها هستند،در اینجا به هدفون رو گوشی میپردازیم. بهترین هدفون ها دارای ویژگی های برجسته ای است و اینکه کدام بهترین است ، به شرکت سازنده و اینکه تا چه حدی نکات ضروری را رعایت کرده است بستگی دارد.دامنه پاسخگویی فرکانس و نویز کنسلینگ در مقایسه هدفون ها با همدیگر خیلی مهم است .از دیگر ویژگی های هدفون جنس بدنه و ضد ضربه بودن آن است.در ادامه مقاله به همه ویژگی های بهترین هدفون می پردازیم:بهترین هدفون بلوتوث رم خور

مشخصات بهترین و باکیفیت ترین هدفون چیست؟

از لحاظ ظاهری هدفون ها در چند حالت مختلف طراحی شده اند.هدفون روی گوش ، هدفون در گوش ، هدفون تو گوشی یا ایرفون ، هندزفری و هدست انواع استایل های هدفون هستند.از لحاظ نوع ارتباط با پلیر نیز به دو نوع هدفون باسیم و بیسیم تقسیم بندی میشوند. اگر از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا لپ تاپ وصل میشوید هدفون شما بیسیم است و اگر از طریق رابط سیم به موبایل و یا لپ تاپ وصل میشوید هدفون شما باسیم است.بعد از انتخاب ظاهر هدفون که در این مقاله هدفون روگوشی مورد نظر ما است باید به مشخصات و ویژگی های زیر دقت کنید تا بهترین هدفون را انتخاب کنید:

مجهز به فناوری نویز کنسلینگ:

برای گوش دادن به موسیقی در محیط پر سر و صدا و حتی وقتی مشغول کار کردن در کارگاه یا مسافرت با قطار هستید خیلی مهم است که صدای اطراف وارد گوش نشوند و کیفیت موسیقی را کاهش ندهند، داشتن نویز کنسلینگ در هدفون یکی از مشخصه های مهم است.بررسی مداوم صدای های مزاحم محیط توسط میکروفون و خنثی کردن آن با تولید یک فرکانس هم اندازه اما در جهت مخالف آن نویز باعث یشود ورود نویز به داخل گوش را خنثی کند.

انواع درایور های هدفون:

درایور در هدفون ها مهمترین قسمت هدفون است زیرا سیگنال الکتریکی را به صدا تبدیل میکند. یک درایور تشکیل شده از قسمت های کوچکیست که با اتصال به همدیگر باعث ایجاد صدا در گوش ما میشود، قمست هایی که شامل : آهنربا، دیافراگم، سیم پیچ صدا و ... میشود. حال ما به بررسی انواع درایور های به کار رفته در هدفون میپردازیم. درایور های هدفون های مختلف با همدیگر فرق دارند،درایور هدفون های پشت باز پیچیده تر از درایور هدفون های پشت بسته است.درایور هدفون های پشت باز دارای ضخامت بسیار کم اما قطر بیشتری می باشند. به علت همین ضخامت کم کنترل درایور در کرانه های محدوده فرکانسی( خیلی بم یا خیلی زیر) بسیار بهتر از هدفون های پشت باز بوده و میزان ارتعاشات ناخواسته درایور یا همان نویز کم تر می باشد.

بهترین هدفون بیسیم و رم خور

بسته بودن پشت گوشی های هدفون:

هدفون های پشت بسته همانطور که از اسم آن معلوم است دارای گوشی های پشت بسته است و صدا و هوا را در داخل خود حبس میکند و مانع درج و نفوذ صدا به بیرون میشود در این هدفون ها میتوانید موسیقی را با بیس زیاد گوش دهید.برای گوش دادن به موسیقی در محیط های بیرون از خانه و پر سر و صدا هدفون های پشت بسته گزینه خوبی است.از طرف دیگر ایزوله بودن گوش باعث میشود صدا در داخل گوش بماند و فشار بیشتری به گوشها وارد شود و این امر باعث خسته شدن گوش در چندین ساعت گوش دادن به موسیقی میشود.

باز بودن پشت گوشی های هدفون:

هدفونهای دارای گوشی های پشت باز شیار های قابل مشاهده ای در پشت گوشی دارند و مناسب افرادی است که دوست دارند هنگام لذت بردن از موسیقی به اطراف خود نیز نظارت داشته باشند وکاملا در دنیای موسیقی غرق نشوند،مثلا صدای در را بشنوند و یا صدای آمدن وسیله نقلیه به سمت خودشان را متوجه شوند.شنیدن موسیقی به شکل سه‌بعدی و از همه جهات از مزایای اصلی این نوع هدفون‌هاست ، با این هدفون ها می‌توانید صدای سازهای مختلف را از فاصله بیشتر و از جهات مختلف بشنوید و دیگر صداها درون سر شما پخش نخواهند شد. به این ترتیب برای بازی‌ها و مخصوصاً بازی‌های اول شخص FPS بهترین نوع هدفون، نوع پشت باز است که می‌توانید صدای پا و یا تیر را از جهات مختلف به خوبی تشخیص دهید.

بهترین هدفون مخصوص ورزش و بازی چه ویژگی هایی دارد؟

هنگام ورزش کردن ، مخصوصا دویدن و یا پیاده روی کردن ، گوش دادن به موسیقی باعث بالا رفتن انگیزه و تمرکز شود و احساس ختگی خیلی دیرتر به سراغتان می آید.شاید برخی از افراد به خاطر کوچکی و وزن کم ایربادزها ،این هدفون ها را برای ورزش ترجیح دهند، ولی برخی دیگر نیز نمیتوانند از کیفیت صدای هدفون روگوشی بگذرند حتی با اندازه و وزنی بزرگتر از ایربادزها..یکی دیگر از نکات مهم هنگام استفاده از هدفون در حالت دویدن و یا ورزش کردن ، ثابت ماندن هدفون روی گوش است که باید به آن نیز دقت کنید.

بهترین هدفون مناسب ورزشکاران

بیسیم بودن هدفون:

هنگام ورزش کردن و یا دویدن بهترین هدفون ، نوع بیسیم آن است ،چون سیم دست و پا گیر است و موقع ورزش کردن به دست و پای شما میپیچد و مانع تمرکز شما بر ورزش میشودو همچنین بهره مندی از جدیدترین نسخه بلوتوث یکی از ویژگی های ضروری برای هدفون بیسیم مخصوص بازی است.

ثابت ماندن هدفون روی گوش:

هنگام ورزش و دویدن خیلی مهم است که مدام دستمان روی هدفون نباشد و به راحتی و با تمرکز بالا به ورزش کردن بپردازیم ، پس برای این منظور شکل ظاهری هدفون و قرار گرفتن کامل و سفت آن روی گوش ها خیلی مهم است.

پشت باز بودن گوشی های هدفون:

استفاده از هدفون و یا هندزفری هنگام دویدن و پیاده روی خیلی لذت بخش است و اگر با صدای بالا و در حالت نویز کنسلینگ با هندفزی و یا هدفون موسیقی گوش دهیم ، ممکن است به خاطر غرق شدن در دنیای موسیقی برایمان حوادث و خطراتی داشته باشد.برای همین منظور استفاده از هدفون های پشت گوشی باز برای دویدن و پیاده روی توصیه میشود، در عین حال که از موسیقی لذت میبرید حواستان به صدای ماشین ها و ترمز آنها است.

میزان شارژدهی هدفون:

هدفون های بیسیم و مخصوص ورزش از باتری لیتیوم یونی استفاده میکنند که قابل شارژ شدن است ، خیلی مهم است که هنگام پیاده روی طولانی مدت شارژ باتری هدفونتان تمام نشود و شما را تا آخرین لحظه همراهی کند.پس به یاد داشته باشید به هنگام خرید هدفون مخصوص ورزش و پیاده روی، بالا بودن ظرفیت باتری هدفون خیلی مهم است.

معرفی 7 مدل از بهترین هدفون های زیر 1 میلیون تومان

تنوع مدل هدفون های موجود در بازار بسیار بالا است و طبیعتاً پرداخت هزینه خیلی زیاد برای هدفون انتظارات زیادی را نیز به دنبال دارد،اگر  موسیقی دان نیستید و برای کارهای خیلی تخصصی و استریو دنبال هدفون نیستید پس لزومی ندارد هدفون خیلی گران قیمتی خریداری کنید.علاوه بر درایور و فناوری های به کار رفته در هدفون ،کیفیت جنس بدنه و هد وصل کننده دو گوشی نیز خیلی مهم است ، در ادامه مقاله به معرفی چند مدل از بهترین هدفون های بازار خواهیم پرداخت:


هدفون بلوتوثی رم خور NIA طرح دار Dragon Q3

بهترین هدفون بلوتوثی رم خور NIA طرح دار Dragon Q3

اگر به دنبال هدفون با قیمت مناسب و کیفیت خیلی عالی و همه پسند هستید، هدفون بلوتوثی رم خور NIA طرح دار Dragon Q3 را معرفی میکنم ، این هدفون دارای طراحی آرگونومیک با جنس بدنه خوب و بهره مندی کامل از فناوری نویز کنسلینگ است.این هدفون به صورت باسیم و بی سیم به موبایل یا لپ تاپ متصل میشود و همچنین دارای شیار کارت حافظه است.این هدفون دارای یک پک شیک است و بسیار مناسب هدیه دادن به طرفداران موسیقی و گیمینگ است.


هدفون بلوتوث رم خور اورجینال NIA Q8-851S

بهترین هدفون بلوتوث رم خور اورجینال NIA Q8-851S

اکثر هدفون های موجود در بازار دارای رنگهای مشکی و یا تیره هستند ،رنگهای زیبا باعث داشتن حس خوب و شادی میشود ،اگر دنبال هدفونی با رنگبندی عالی و در عین حال کیفیت و قیمت خیلی مناسب هستید ، 
هدفون بلوتوث رم خور اورجینال NIA Q8-851S یکی از بهترین هدفونهای موجود در بازار است.این هدفون با رعایت استاندارد های جهانی کیفیت بسیار خوبی در مقایسه با قیمت آن دارد.

هدفون بلوتوثی و رم خور JBL مدل QC40

بهترین هدفون بلوتوثی و رم خور JBL مدل QC40

هدفون بلوتوثی و رم خور JBL مدل QC40 بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال سرعت بالا و عدم تاخیر در بلوتوث هستند.برخورداری از بلوتوث5.0 یعنی بالاترین سرعت در انتقال داده ها.همچنین ظاهری زیبا و طراحی ارگونومیک این هدفون کار با آن را خیلی راحت کرده است. این هدفون دارای حالت باز و بسته شدن است ، که میتوانید سر گوشی ها را به داخل خم کنید و هدفون را به حالت فشرده در بیاورید و داخل کیف یا ساک خود قرار دهید و نگران آسیب دیدن و شکستن آن نباشید.

هدفون بلوتوثی و رم خورP47

بهترین هدفون بیسیم رم خور p47

اگر به دنبال هدفون با کیفیت و قیمت مناسب میگردید ، هدفون بلوتوثی و رم خورP47 یکی از بهترین های بازار با مناسب ترین قیمت ممکن است،امکان اتصال بیسیم از طریق بلوتوث نسخه 4.2 به راحتی و با کمترین مصرف انرژی انجام میگیرد و همچنین با این هدفون میتوانید تا چندین ساعت بدون نیاز به منبع تغذیه و بدون نیاز به دستگاه پلی موسیقی و فقط و فقط با وصل کردن مموری کارت خود به بهترین هدفون بلوتوثی و رم خورP47 به پخش فایل های صوتی و آهنگ های مورد علاقه خود بپردازید.

هدفون بلوتوثی رم خور Beats مدل Studio 3

بهترین هدفون بلوتوثی رم خور Beats مدل Studio 3

ترکیب رنگ طلایی و مشکی ظاهری بسیار شیک و زیبا به این هدفون با کیفیت داده است ، طوری که هر فرد با سلیقه با دیدن این هدفون و بدون دانستن کیفیت فوق العاده زیاد این هدفون عاشق آن میشود. برخورداری از بلوتوث نسخه 5.0 باعث کم مصرف بودن این هدفون شده است و همچنین بلوتوث نسخه 5.0 به خاطر به حداقل رسیدن تاخیر در انتقال صدا ، این هدفون را بسیار مناسب گیمینگ کرده است.بته شدن سری های هدفون به سمت داخل باعث حل راحت و بدون دردسر این هدفون کارآمد شده است.

هدفون بلوتوثی و رم خور مدل P47M

بهترین هدفون بلوتوثی و رم خور مدل P47M

هدفون گربه ای هدفون بلوتوثی و رم خور مدل P47M دارای ظاهری زیبا و جوان پسند استو طرفداران زیادی بین جوانان و نوجوانان دارند.این هدفون از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی مبکند و دارای سرعت انتقال صدای بالا است و در حالت بییم میتوانید به راحتی به گیمینگ بپردازید و همچنین مصرف باتری پایینی دارد .این هدفون دارای ظاهری زیبا و کاربردی است و سری های گوشی به سمت داخل خم میشوند.رنگبندی هدفون بلوتوثی و رم خور مدل P47M بسیار متنوع است و ترکیبات رنگی زیبایی کنار همدیگر به کار برده اند.

هدفون بلوتوثی رم خور مدل B05

بهترین هدفون بلوتوثی رم خور مدل B05هدفون بلوتوثی رم خور مدل B05 دارای جنس بدنه بسیار با کیفیت و وزن سبکی است، چرم مشکی با میله های استیل به این هدفون زیبایی کلاسیک و اصیلی بخشیده است.درایورهای 40 میلی متری این هدفون دارای صدای قدرتمند و تفکیک صدای بالایی است و در بازه پاسخگویی فرکانسی 20-20000 هرتز صداهای زیر و بم را با بهترین کیفیت به گوش کاربر میرساند.این هدفون از طریق جک 3.5 میلی متری و همچنین حافظه جانبی میکرو SD به فایل های صوتی دسترسی پیدا میکند.

سخن پایانی:

هدفون ها یکی از گجت های پر کار برد و مورد علاقه دوست داران موسیقی و گیمینگ است،هدفون ها از لحاظ طراحی ظاهری و نوع اتصال آنها به گوشی موبایل یا لپ تاپ و دیگر دستگاه ها به دو نوع بیسیم و باسیم تقسیم بندی میشوند.بعد از این تقسیم بندی کاربر برای انتخاب بهترین هدفون مورد علاقه ، باید بسنجد که کدام نوع هدفون برای استفاده آن مناسب است و بعد از آن به انتخاب دیگر ویژگی های این گجت پر کاربرد بپردازد.جنس بدنه و قابل خم شدن سری ها ،کیفیت درایو ها و تفکیک صدای زیر و بم ، مجهز به فناوری نویز کنسلینگ و بسیاری دیگر از ویژگی ها که برای داشتم بهترین هدفون مهم است باید در نظر گرفته شود.ما در این مقاله سعی در راهنمایی شما برای آشنایی با بهترین و در عین حال ارزانترین هدفون ها بودیم امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید شده باشد.

محصولات مرتبط