راهنمای خرید اسپیکرهای بلوتوثی ، رم خور و قابل حمل KTS

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش توسط

یکی از وسایل مهم و ضروری برای کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است. این وسیله دارای باتری قابل شارژ بوده و به دلیل اندازه مناسب آن ، می‌توان داخل کیف و کوله پشتی بگذارید و هرجایی همراه خود ببرید و با گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود از این وسیله لذت ببرید.فرقی نمی کند که صدای سیستم صوتی شما چقدر عالی باشد و یا هدست گیمینگ شما صدای هیجان انگیزی را پخش کند، گاهی اوقات نیازمند اسپیکرهای قوی برای اضافه کردن به سیستم های خود و لذت از صدای شفاف و بلند موسیقی می باشید.زمانی که کارت حافظه و فلش مموری خود را فراموش کرده اید میتوانید گوشی همراه خود را از طریق بلوتوث به اسپیکر بلوتوثی وصل کنید و از موسیقی های مورد علاقه خود لذت ببرید.

چرا گوش دادن به موسیقی با اسپیکر بهتر از هدفون است؟

استفاده از هدفون و تجهیزات مشابه به مدت طولانی یکی از مهم‌ترین دلایل عفونت گوش است. این تجهیزات معمولا به دلیل استفاده در محیط به انواع میکروبها آلوده‌ می شوند. از طرفی استفاده طولانی‌مدت از آنان موجب عرق در ناحیه گوش می‌شود و محیطی مرطوب و مناسب برای رشد انواع میکروب‌ها فراهم می‌کند.پس می‌توان نتیجه گرفت که اسپیکر بلوتوثی گزینه مناسبی برای گوش کردن به موسیقی در دورهمی ها و لحظات تنهایی است. زیرا کیفیت پخش موسیقی با آن‌ها بسته به مدل دستگاه در حدود پخش کننده‌های خانگی می‌باشد و نیاز به برق مستقیم ندارند پس می‌توان به صورت شارژی از آن‌ها در مسافرت و پیک نیک استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS

انواع اسپیکر بلوتوثی قابل حمل:

بدون شک یکی از اصلی ترین استفاده ها از بلوتوث، در حوزه موسیقی و دستگاه های پخش موزیک می باشد. اسپیکر بی سیم را شاید بتوان یکی از پرطرفدار ترین دستگاه های الکترونیکی دانست. با افزایش طرفداران اسپیکر های بلوتوثی ، تنوع بی سابقه ای در بازار شکل گرفت و انتخاب را برای شما کاربران عزیز کمی دشوار کرد ،به همین منظور در ادامه مقاله انواع مختلف اسپیکرهای بلوتوثی را شرح خواهیم داد و شما را برای انتخاب بهترین اسپیکر مورد نظرتان همراهی خواهیم کرد:

اسپیکر بلوتوثی جیبی :

این مدل اسپیکرها در اندازه های خیلی کوچکی ساخته می شوند طوری که به راحتی داخل جیب قرار میگیرند ، هنگام ورزش کردن یا قدم زدن میتوانید داخل جیبتان قرار دهید و از صدای دلچسب موسیقی لذت ببرید . اسپیکر های جیبی نسبت به دیگر اسپیکرها قیمت بسیار مناسبتری دارند.

اسپیکر بلوتوثی آمپلی فایر دار:

اسپیکرهای آمپی فایر دار خیلی بزرگ هستند ، داخل یک باکس مربعی یا مستطیلی قرار میگیرند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل اسپیکرها می‌توان به خروجی صدای خیلی زیاد آن‌ها اشاره کرد. قابلیت اتصال میکروفون را نیز دارند ، شما می‌توانید همراه با آهنگ همخوانی کنید. این مدل اسپیکر ها قدرت صدای بالا بیشتر برای دورهمی‌ها و جشن‌های خانوادگی و مراسم مداحی استفاده می‌شوند.

اسپیکر بلوتوثی چراغ دار:

این مدل اسپیکر ها دارای چراغ قوه پر نور هستند که در کمپینگ ها و جاهای تاریک کارایی بسار زیادی دارد، همچنین بعضی اسپیکر ها دارای رقص نور چشم نواز با انواع حالات رقص نور هستند که هنگام پخش موسیقی ، هماهنگ با ریتم موزیک رقص نور زیبایی نیز پخش میکنند و میتوانید در پارتی های بیرون از منزل از این اسپیکر ها استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی طرح میکروفون:

این مدل اسپیکر ها شارژی هستند ، دارای پورت USB و اتصال کارت حافظه هستند . در قسمت بالایی اسپیکر یک میکروفن است که می توانید با تنظیم آن مقدار صدایی که از میکروفن به دستگاه دریافت شود را کم و زیاد کنید. اگر فلش مموری یا کارت حافظه رم را به اسپیکر متصل کنید می توانید از امکان ضبط صدای خواننده از میکروفن استفاده کنید ، همچنین با تنظیم کلید کشویی REMIX با آهنگ پخش شده از اسپیکر همخوانی کنید.

اسپیکر بلوتوثی پاور بانک دار:

این مدل اسپیکر ها دارای پاور بانک نیز هستند . تمام شدن شارژ گوشی موبایل یا اسپیکر در مسافرت ها ناخوشایند است و مانع استفاده مدام از اسپیکر میشود. شرکتهای تولید کننده این اسپیکر ها با قراردادن دو وسیله در یک مجموعه اسپیکر پاور بانک دار را ارائه داده اند.

بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS

مزایای استفاده از اسپیکر بلوتوثی نسبت به اسپیکر باسیم

حذف شدن اتصالات سیمی:

بی‌شک با روی کار آمدن اسپیکرهای بلوتوثی از شر سیم‌ها و کابل‌های کلافه‌کننده خلاص شده‌ایم،حذف شدن سیم در اسپیکر ها را می توان دلیل خوبی برای خرید اسپیکر وایرلس دانست. عدم وجود سیم های دست و پاگیر استفاده از این وسیله را در هر محیطی جذاب کرده است.با اسپیکر های بلوتوثی به روشهای مختلفی میتوانند به فایل های خود دسترسی داشته باشید.

عدم نیاز به نرم افزار خاص:

اسپیکرهای بلوتوثی تنها با استفاده از بلوتوث برقراری ارتباط را برای شما امکان پذیر می‌کند و نیازی به نصب نرم‌افزار خاصی ندارند. تنها کافی است با روشن کردن بلوتوث اسپیکر و دستگاه مورد نظر خود ارتباط را بین دو دستگاه وصل کنید.تفاوت اصلی نسخه های بلوتوث در سرعت انتقال داده بالاتر، دامنه اتصال بیشتر و ثبات بهتر می باشد و اسپیکرهای KTS با آخرین ورژن بلوتوث سازگار می باشند.

داشتن کاربردهای متنوع

برخی اسپیکرها علاوه بر پخش موسیقی، عملکردهایی مانند ضبط صدا، فناوری TWS ،امکان برقراری تماس ،رقص نور ،حالت چراغ قوه و میکروفون داخلی دارد. هر چقدر عملکرد اسپیکر بلوتوثی متفاوت‌تر باشد، مطمئنا گزینه جذاب‌تری برای کاربران شناخته خواهد شد.حالا در ادامه می پردازیم به معیار ها و مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی خوب:

بهترین اسپیکر بلوتوثی KTS

مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی خوب

قطر و تعداد درایو ها:

اندازه و قطر اسپیکر نسبت مستقیمی با درایو داخلی آن دارد و هرچه اسپیکر بزرگ تری داشته باشید، بلندی صدای بیشتری را دریافت خواهید کرد. برخی اسپیکر ها از ۲ درایو بهره می برند که می تواند صدای دریافت شده را به صورت استریو خروجی دهد. اسپیکر های KTS اکثرا دارای دو درایو هستند و همچنین دارای حالت اکولایزر می باشند تا زیر و بم صداهای خروجی را کنترل کنید.

اتصال آسان به اسپیکر :

اسپیکر بلوتوثی علاوه بر بلوتوث کردن داده ها باید دارای پورت USB ، ورودی AUX و شیار کارت حافظه نیز باشد ، تا بتوان توسط هر وسیله ای به فایل ها ی صوتی دسترسی پیدا کرد.داشتن امکان اتصال از طریق درگاه جک 3.5 میلی متری صدا می تواند آزادی عمل بیشتری به کاربران بدهد و می توانند از طریق کابل AUX موسیقی پخش کنند.

جنس بدنه و اندازه اسپیکر :

اصولا اسپیکر های بلوتوثی برای بیرون از خانه خریداری میشوند و بهتر است جنس بدنه آنها تحمل ضربه و فشار و افتادن را داشته باشند، همچنین اگر قرار است اسپیکر را لب ساحل و استخر ببرید بهتر است جنس بدنه آن ضد آب باشد.بهترین جنس برای بدنه اسپیکر ، فلز و پلاستیک فشرده استو همچنین اندازه و وزن اسپیکر نقش مهمی در جابجایی آن دارد و اگر قصد حمل آن در کوله پشتی و یا ساک مسافرتی را دارید باید به اندازه خیلی اهمیت دهید ، همچنین فراموش نکنید که اندازه اسپیکر رابطه مستقیمی با قدرت صدای آن دارد.

داشتن فناوری TWS :

یکی از فناوری های به روز در مورد اسپیکر ها، TWS می باشد که در برخی از اسپیکرهای قابل حمل حرفه ای وجود دارد. این فناوری می تواند ۲ اسپیکر مجزا که دارای فناوری TWS هستند را به یک گوشی یا کامپیوتر متصل کند و پس از آن صدای پخش شده را به صورت استریو از ۲ اسپیکر به صورت مجزا ارائه دهد. TWS یا True Wireless Stereo در اسپیکر ها، عملکردی مشابه هندزفری های بی سیم دارد.

میکروفون داخلی :

میکروفون داخلی یک اسپیکر تنها در مواقع اتصال بلوتوثی کاربردی است و می تواند انجام مکالمه یا انتقال صدا را امکان پذیر کند. این ویژگی در هنگام برگزاری کنفرانس های تلفنی، در هنگام رانندگی و … می تواند مفید باشد.

نوع و ظرفیت باتری :

طول عمر باتری و میزان شارژدهی یک اسپیکر می تواند بسته به ظرفیت باتری، قدرت دراِیو و بهینه بودن نسخه بلوتوث متفاوت باشد. با این وجود بهتر است برای خرید اسپیکر بلوتوثی، اهمیت ویژه ای به این بخش بدهید.باتری‌های لیتیوم یون قابل شارژ می‌باشند که بعد از اتمام باتری می‌توانید آن‌ها را شارژ نمایید. هر‌چه میلی آمپر ساعت باطری مورد نظر شما بالاتر باشد، اسپیکر شما مدت زمان بیشتری شارژ دارد و مقدار بیشتری می‌توانید از آن استفاده نمایید. رعایت چندین نکته مهم درباره نگهداری باتری اسپیکر بلوتوثی باعث افزایش طول عمر باتری میشود که در ادامه مطلب به آن می پردازیم:

افزایش طول عمر باتری اسپیکر بلوتوثی

استفاده از اسپیکر هنگام شارژ شدن دلیل اصلی خرابی باتری های لیتیومی در دراز مدت است و باعث می شود باتری زودتر خالی شود.تا زمانی که باتری بالای 20 درصد است به شارژ نزنید چون این امر باعث ناهماهنگی دشارژه شدن باتری می شود و در نهایت به خرابی باتری شما منجر می شود.همچنین از اسپیکر در دمای بین 0 تا 25 درجه استفاده کنید. باتری‌های لیتیوم یون و لیتیوم پلیمری در فاصله دمایی ۰ درجه تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد بیشترین بازدهی خود را دارند و اگر دمای باتری اسپیکر شما خارج از این بازه دمایی باشد قابلیت شارژ رسانی کاهش خواهد یافت.اگر اسپیکر را به مدت طولانی زیر نور مستقیم آفتاب یا محیط‌های بسیار سرد قرار دهید ، باعث کاهش بازدهی آن خواهد شد.بعد از بررسی مشخصات یک اسپیکر بلوتوثی خوب و باکیفیت در ادامه 5 مدل از بهترین اسپیکرهای KTS را معرفی میکنیم:

5 مدل از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل KTS

اسپیکرهای بلوتوثی KTS یکی از مقاوم ترین اسپیکر ها برای کمپینگ و بیرون بردن است، رقص نور زیبا و هماهنگ با ریتم آهنگ یکی دیگر از ویژگی های مهم و مدرن است. داشتن دو درایو در یک اسپیکر باعث پخش شدن صدا در فضای بیشتر است.اسپیکرهای KTS دارای ظاهر و اندازه های متنوع با فناوری و امکانات به روز بازار هستند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS-1189

خرید KTS-1189 از کیوان کالا

اسپیکر بلوتوثی KTS-1189 دارای ظاهری زیبا و مقاوم با انواع رنگ بندی است،این اسپیکر دارای دستگیره می باشد که حمل آن را آسان میکند و همچنین قرار گرفتن دو درایو 3 اینچی در دو طرف اسپیکر ، صدا را در فضای بیشتری پخش میکند.از دیگر ویژگی های این اسپیکر KTS وصل شدن آسان به انواع درگاه های اتصال را می توان نام برد.


اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور KTS-1236

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور KTS-1236

خرید اسپیکر بلوتوثی KTS-1236 از کیوان کالا

این اسپیکر بلوتوثی یکی از محصولات با کیفیت و اورجینال شرکت KTS است و یکی از ویژگی های برتر این اسپیکر داشتن درایور صوتی 3 اینچ  است که صدای با قدرت و کیفیت بالا پخش میکند ،با تنظیم دکمه های اکولایزر حالت پخش موسیقی و میزان باس و بیس صدای درحال پخش را می توان تنظیم کرد که تجربه ی لذت بخش تری از پخش موسیقی را ارائه می کند.گفتنی است ، اسپیکر KTS-1236 مجهز به نورپردازی و رقص نور در انواع رنگ می باشد.


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS-1265

 اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS-1265

خرید اسپیکر KTS-1265 از کیوان کالا

این اسپیکر با توجه به ظاهری ساده و مقاوم ، برد مفید بلوتوث آن 10 متر است همچنین گفتنی است امواج FM رادیو را پوشش می دهد و از دیگر ویژگی های بارز این اسپیکر داشتن اتصال میکروفون می باشد.این اسپیکر با دو درایو 3 اینچی صدای بسیار با کیفیت و قدرتمندی دارد.همچنین با اتصال آسان به انواع حافظه های جانبی و میکروفون یکی از اسپیکرهای پر فروش بازار آسیا است.


اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور KTS مدل 1338

 اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور KTS مدل 1338

خرید اسپیکر بلوتوثی KTS-1338 از کیوان کالا

این اسپیکر KTS ظاهری شیک و شبیه کیف دارد و دستگیره آن کار حمل این اسپیکر را ساده تر کرده است همچنین دارای ورودی میکروفون و حالت کارائوکه است ، کارائوکه پر از شادی و هیجان است و این امکان را به شما می دهد که مانند یک خواننده واقعی آواز بخوانید و حس جدیدی را تجربه کنید.آواز خواندن در کنار رقص نور زیبا و پخش صدای با کیفیت خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن شما میگذارد.


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS-1272

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل KTS-1272

خرید اسپیکر KTS-1272 از کیوان کالا

قسمت جلویی اسپیکر بلوتوثی KTS میزبان درایور آن به همراه نورپردازی RGB می باشد تا این اسپیکر بتواند صدا را به صورت مستقیم و با بیشترین کیفیت به گوش کاربران برساند و جلوه های بصری بسیار زیبایی ارائه دهد. بازه شنوایی گوش انسان در محدوده ۲۰ الی ۲۰ هزار هرتز می باشد، بنابراین، اسپیکرهای KTS این بازه شنوایی را رعایت میکنند تا استاندارد جهانی را داشته باشند.

نمایندگی فروش اسپیکرهای بلوتوثی KTS

شرکت تولید کننده اسپیکرهای بلوتوثی KTS در سال 1996 در چین تاسیس شده است. اسپیکرهای بلوتوثی KTS که در فروشگاه کیوان کالا ارائه می شوند یکی از بهترین اسپیکر ها برای لذت بردن از موسیقی جذاب همراه با کیفیت صدای عالی است. فروشگاه اینترنتی کیوان کالا دارای نمایندگی فروش اسپیکر های شرکت KTS می باشد. فروشگاه اینترنتی کیوان کالا بهترین جا برای خرید عمده اسپیکرهای شرکت KTS می باشد. نمایندگی بودن این امکان را به ما می دهد تا قیمت عمده فروش نمایندگی اسپیکر های KTS را در اختیار فروشندگان اسپیکر قرار دهیم تا از حاشیه سود مطمئنی برخوردار باشند.کاربرانی که خرید تکی و خرده دارند میتوانند با مقایسه قیمت ها و گارانتی با دیگر فروشگاهها خرید با اطمینانی از فروشگاه اینترنتی کیوان کالا داشته باشند.

کیوان کالا ، نماینده رسمی فروش اسپیکرهای بلوتوثی رم خور و فلش خور KTS

و اما سخن پایانی:

بعد از این همه توضیحات و راهنمایی ها درباره خرید یک اسپیکر بلوتوثی ، می توان گفت انتخاب یک اسپیکر بسته به سلیقه و سقف قیمتی که در نظر گرفته اید متفاوت است.در نظر داشته باشید ،اگر برای گوش دادن روزانه خودتان میخواهید اسپیکر بلوتوثی بخرید نیاز نیست هزینه زیادی صرف کنید ولی اگر قصد برگزاری دور همی دارید حتما به اسپیکر حرفه ای تر نیاز دارید.

خرید اسپیکر های بلوتوثی KTS از فروشگاه کیوان کالا

محصولات مرتبط