×

هدفون بلوتوثی رم خور نیا NIA Q6 اورجینال

قطر درایو : ۵۰ میلی متر

دارای میکروفن داخلی

پخش رادیو

فرکانس پاسخگویی 20 هرتز- 20 کیلو هرتز
حداکثر حساسیت و سطح فشار صدا 108 دسی بل
امپدانس 32 اهم
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با هدفون بلوتوثی مشاهده سایر محصولات Nia
351,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

هدفون مدل Q6 نیا از طراحی شیک با انعطاف پذیری مناسب و ابعاد جمع و جوری برخوردار است و صدایی قدرتمند را به گوش می رساند. متریال باکیفیتی در ساخت آن استفاده شده که در برابر ضربه و دیگر آسیب ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. کاپ های آن با داشتن وزن سبک دارای قابلیت تاشوندگی می باشند که حمل هدفون را آسان تر کرده و فضای زیادی را نیز اشغال نخواهد کرد. قابلیت چرخش کاپ ها و جنس نرم و مرغوب بالشتک های آن برای استفاده طولانی مدت و انجام بازی و گوش دادن به موسیقی مناسب است و گوش را خسته نمی کند. همچنین هدبند آن از قابلیت تنظیم ارتفاع و اندازه بهره برده تا با سر کاربر به راحتی تنظیم شود

اتصال بی سیم با پخش صدایی رسا

هدفون Q6 از بلوتوث نسخه ۴٫۲ پشتیبانی می کند و تا محدوده ۱۰ متر به گوشی های موبایل، تبلت ها و دیگر دستگاه های سازگار به سرعت متصل شده و صدایی رسا را پخش خواهد کرد. علاوه بر اتصال بی سیم، این محصول از طریق رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا (AUX) و درگاه حافظه رم میکرو SD دسترسی به فایل های صوتی بیشتری را برای کاربر فراهم می کند. میکروفون داخلی نیز تعبیه شده تا امکان پاسخگویی به تماس با صدایی شفاف وجود داشته باشد. صدای قدرتمند این هدفون بی سیم نیا، با وجود دامنه پاسخگویی با رنج داینامیک ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز، درایوهای به قطر ۴۰ میلی متر و امپدانس ۳۲ اهم به همراه حساسیت سیگنال به نویز ۱۰۸ دسی بل، طیف وسیعی از صداهای زیر و بم از هر سبک موسیقی را با وضوح بالا و استریو پخش می کند که نیاز دوستداران گیمینگ، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم را برطرف خواهد کرد. پشتیبانی از رادیو FM یکی دیگر از قابلیت های این هدفون می باشد که با جستجو کانال های موردنظر در بازه فرکانسی ۸۷٫۵-۱۰۸ مگاهرتز، برنامه های رادیویی را با صدایی شفاف و بدون نویز پخش می کند.

شارژ بالای باتری

منبع انرژی این هدست توسط باتری لیتیومی پلیمری تامین می شود که به وسیله کابل Micro USB قابلیت شارژ کامل در حدود ۲ ساعت را دارد. این باتری می تواند با هر بار شارژ کامل این هدفون را برای پخش موسیقی و مکالمه حداکثر ۵ ساعت و حدود ۲۰۰ ساعت در حالت آماده به کار روشن نگه دارد. مقدار ماندگاری شارژ این باتری در هنگام استفاده از میکرو SD برای پخش موسیقی حداکثر ۴ ساعت و همچنین برای هنگام پخش رادیو حداکثر ۶ ساعت دوام خواهد داشت. کلیدهای کنترل مدیریت موسیقی، میزان ولوم، برقرای / رد تماس و … بر روی این هدست بی سیم وجود دارد تا کارایی راحت تری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

فرکانس پاسخگویی
20 هرتز- 20 کیلو هرتز
حداکثر حساسیت و سطح فشار صدا
108 دسی بل
امپدانس

32 اهم

جزئیات محصول

مشخصات محصول

8998

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع اتصال

بی سیم

نوع تکنولوژی باتری

لیتیوم یونی

نوع باتری

باتری داخلی

قابلیت شارژ مجدد

مقاومت در برابر آب

شیار کارت خوان

مقاومت در برابر ضربه

رابط

جک 3.5 میلی متری - بلوتوث

قابلیت تغییر اندازه

محدوده عملکرد

10متر

ساير مشخصات و قابلیت ها

دارای کلید های کنترل موزیک و تماس روی بدنه - دارای میکروفن داخلی و قابلیت مکالمه - دارای رادیو FM
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران