×

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور Rexell R621

قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث ، رم میکرو SD ، فلش مموری USB و AUX

دارای کیفیت صدای استریو – دارای توان ۱۵ واتی و مناسب برای استفاده در فضای باز

قابلیت پاسخگویی به مکالمه و کنترل موسیقی

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با اسپیکر شارژی مشاهده سایر محصولات Rexell
276,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

اسپیکر ها که به یکی از محصولات پر مصرف جوامع مختلف دنیا تبدیل شده اند امروزه قابلیت های متفاوتی را به ما ارائه می دهند. اسپیکر Rexell R621 یک بلندگو با قابلیت پخش موسیقی از فلش مموری USB و رم میکرو SD است ولی این دو تنها ورودی های این اسپیکر نیستند و شما می توانید با اتصال به بلوتوث دستگاه با برد ۱۰ متر ، یا به وسیله یک کابل صدای AUX ، موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید و از آن لذت ببرید. تمامی پورت ها در قسمت انتهایی Rexell R621 قرار داده شده اند.

اسپیکر همراه رکسل آر ۶۲۱ به لطف بلندگوهایش، صدای موسیقی را با کیفیت مناسبی برای شما پخش می کند و وضوح بسیار بالایی دارد. Rexell R621 با داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب در ساخت ، یک اسپیکر با قیمت مناسب می باشد، که صدای بسیار خوبی دارد. لازم به ذکر است که صدای این اسپیکر به لطف بلندگوهایش، موسیقی را با کیفیت استریو برای شما پخش می کند. بنابراین صدایی که می شنوید بسیار طبیعی تر است، چرا که تفاوت منبع تولید صدا را به راحتی متوجه می شوید. اگر در این باره بخواهیم مثالی ساده بزنیم، باید به یک گروه موسیقی اشاره کنیم که شما با گوش دادن به آن ها می توانید به راحتی تفاوت صدای آلات موسیقی مختلف به کار رفته در آن را متوجه شوید. توان خروجی صدای این اسپیکر ۱۵ وات بوده که از دو بلندگوی ۷٫۵ واتی تشکیل شده است.

شما می توانید با متصل کردن تلفن همراه خود یا رایانه شخصی که دارای بلوتوث باشد، از این اسپیکر بدون نیاز به اتصال مستقیم استفاده کنید. قابلیت پخش صدا در هنگام مکالمه نیز از ویژگی های دیگر این اسپیکر است، تا زمانی که شما در حال گوش دادن به موسیقی تماسی دریافت می کنید، به آن پاسخ داده و با اتمام آن بدون نیاز به اتصال مجدد، دوباره به موسیقی خود گوش بسپارید. دکمه های کم و زیاد کردن صدا ، روشن و خاموش ، کنترل موسیقی و وصل مکالمه ، در کناره ی بدنه این اسپیکر طراحی و ایجاد شده اند.

برای شارژ کردن باتری قابل شارژ Remax H1 می توانید از کابل MicroUSB که در درون پک این محصول قرار دارد، استفاده کنید. همچنین یک کابل AUX هم همراه این محصول موجود است. Rexell R 621 دارای رنگبندی مختلف است که دست شما را برای انتخاب باز می کند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

ابعاد

طول 40cm و عرض 4cm

نشانگر LED

صدا

70dB
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران