×

دانگل بلوتوث USB فلزی ماشین

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

انتخاب طرح ارسالی به صورت رندوم و جور توسط کیوان کالا انجام شده و امکان انتخاب طرح وجود ندارد.

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با دانگل بلوتوث مشاهده سایر محصولات Other Brands
37,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

از دانگل گیرنده بلوتوث به یو اس بی جهت بلوتوث‌دار کردن انواع پخش ماشین و ضبط خودرو و درکل ضبط های خودرو که دارای ورودی USB پخش موسیقی هستند استفاده می‌شود- بدون نیاز به باتری، تامین برق از طریق USB- دریافت موسیقی از بلوتوث گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ و تبدیل آن به خروجی USB، پشتیبانی وایرلس ورژن 4.0+EDR و A2DP, AVRCP, HFP,HSP، برد مفید 8 تا 10 متر

دانگل گیرنده بلوتوث به USB چیست ؟

به زبان ساده:  از این دستگاه بسیار کارآمد برای بلوتوث‌دار کردن ضبط های یو اس بی استفاده می‌شود و شاید بتوان آن را USB فلش مموری بلوتوث‌دار نامید! یعنی کافی است که پخش ماشین یا ضبط خودرو شما فلش‌خور یا USB خور باشد. کانکتور نری USB این دستگاه USB Wreless Dongle را به پورت یو اس بی دستگاه خود متصل کنید و در برنامه‌ی بلوتوس گوشی موبایل خود، تبلت یا لپ‌‎تاپ و رایانه‌ی خود به دنبال دستگاه بگردید و اتصال را بزنید.

از این پس صدا و موزیک و آهنگ پخش شده روی دستگاه شما به صورت خروجی USB با بالاترین کیفیت تبدیل و انتقال داده می‌شود چراکه ارتباط مستقیم از طریق درگاه یو اس بی است و کابل AUX یا فیش AUX دخالتی در انتقال صدا ندارد. اتصال مستقیم به درگاه USB ضبط انجام می شود و صدا به صورت وایرلس از طریق گوشی موبایل و تبلت ارسال و به صورت یک فلش مموری به ضبط داده می‌شود. این ابزارک در واقع درست مانند یک کانکتور USB نری است یا فلش مموری کوچک است.

کارایی گیرنده بلوتوث USB Wireless Dongle چیست ؟

همان‌گونه که اشاره شد از این دستگاه USB Car Wireless مد ل دانگل بلوتوث car bluetooth برای بلوتوثی کردن انواع ضبط، پخش ماشین که دارای ورودی پخش موسیقی به صورت USB فلش‌خور هستند بهره برده می‌شود. یعنی این دستگاه صدا و آهنگ را از طریق بلوتوث گوشی موبایل هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر دریافت کرده و آن را به خروجی USB فلش تبدیل می‌کند.

آموزش نحوه استفاده از دانگل بلوتوث USB

استفاده از این دستگاه نیاز به دانش خاصی ندارد و نصب و راه‌اندازی آن به نرم‌افزار و .. نیازی ندارد. برای راه‌اندازی می‌توانید طبق دستورات درج شده روی بسته‌بندی دستگاه کار کنید. یعنی دانگل بلوتوث یو اس بی خودرو را به ورودی پورت مادگی USB ضبط وارد کنید، سپس در بخش بلوتوث گوشی موبایل و تبلت خود به دنبال دستگاه با نام ID: BT-DONGLE بگردید و به آن متصل شوید و در پایان موسیقی را پخش کنید.

دانگل بلوتوث usb برای ضبط ماشین

بیش‌تر ماشین‌های ساخت داخل کشور و یا بیرون از کشور دارای ضبط USB فلش‌خور هستند. این پخش خودروها تنها دارای ورودی USB بوده و گاهی سی‌دی خور نیز هستند. برای نمونه ضبط انواع ماشین پراید ، تیبا ، سمند ، پژو ، ماگزیما ، پیکان و دیگر خودروهای ساخت داخل کشور. در نتیجه برای این‌که روی این ضبط ها بتوان آهنگ‌های موجود روی گوشی موبایل ، تبلت و لپ‌تاپ را از طریق بلوتوث پخش کرد، از آن‌جایی که این ضبط ها ورودی مادگی AUX هم ندارند نمی‌توان از دانگل بلوتوث به AUX ضبط ماشین استفاده کرد.
برای بلوتوث‌دار کردن این ضبط ها 3 راه باقی می‌ماند که 2 را ه نخستین پر دردسرتر بوده و برای ضبط هایی است که حتی ورودی یو اس بی هم ندارد در نتیجه راه سوم بهترین راه‌حل است.

  1. استفاده از اف ام پلیر بلوتوثی ( که به فندکی ماشین متصل شده و صدا را روی موج FM رادیو پخش می‌کند + یک پورت USB و خشاب کارت حافظه و شارژر فندکی نیز دارد ).
  2. استفاده از برد فلش‌خور بلوتوث‌دار ماشینی ( که در صورتی که ضبط شما ورودی AUX ندارد باید ضبط را باز کنید و سیم‌‎های خروجی صدای آن را به پایه‌های IC ضبط لحیم کنید - البته این مورد بیش‌تر برای ضبط‌هایی است که پورت ورودی مادگی USB هم ندارند و با این کیت USB هم ضبط بلوتوث‌دار شده و هم فلش‌خور )
جزئیات محصول

مشخصات محصول

4934

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس بدنه

فلزی
دیدگاه کاربران (6)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 6 نظر

ثبت نظر

5
محمد
1402/03/26

با سلام
روی ضبط های ایندش پایونیر هم کار میکنه

پاسخ از کیوان کالا :

سلام. این مدل روی بیشتر پخش‌ها جوابگو نیست. توصیه می‌کنیم مدل ایرلدام  را خریداری کنید.

5
میثم
1401/11/01

سلام
این نمونه شما بدون سیم هست (Aux) یا نه

پاسخ از کیوان کالا :

اگه منظورتون اینه که کابل aux همراه این محصول وجود داره ، نه چنین چیزی نیست.

اگه منظورتون اینه که بدون aux میتونید موسیقی پخش کنید ، بله این محصول برای همین کار هست

4
علی
1401/02/27

سلام برای ضبط پراید هم میشه استفاده کرد؟

پاسخ از کیوان کالا : بله امکان استفاده هست.
5
الهه
1400/12/01

باید برنامه ایی وصل کنیم؟

پاسخ از کیوان کالا : خیر نیاز به برنامه خاصی نداره
4
محمدرضا دیوسالار
1400/05/21

سلام کیفیت صدای این محصول چطوره؟و اگه به ضبط ماشین بزنیم میشه برای مکالمه‌هم استفاده کرد

پاسخ از کیوان کالا : کیفیتش مناسبه . برای مکالمه نمیشه استفاده کرد
5
امیررضا پرویزی
1399/05/08

برای pc هم کار میکنه؟

پاسخ از کیوان کالا : سلام چون کالا فقط روی ماشین تست شده اطلاع دقیق موجود نیست