ارسال به سراسر ایران فقط با 35 هزار تومان ! ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

موجود در انبار کیوان کالا
72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
40,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

گلس و لوازم جانبی SAMSUNG S10

توضیحات

نقد و بررسی

قطعا میدانید صفحه نمایش گوشی و تبلت ها تبدیل به مهمترین بخش این گوشی ها شده اند که باید از آنها در برابر ضربه خوردن و شکسته شدن محافظت کرد. بدون استفاده از گلس ها پس از مدتی خط و خش هایی بر روی صفحه نمایش گوشی شما می افتد که می تواند کیفیت صفحه نمایش را تا درصد کمی پایین آورده و یا ممکن است تلفن همراه شما از دست شما بیفتد و یا به اشیاء محکم برخورد کند و باعث شکستن صفحه نمایش گوشی شما شود که گاهی باعث می شود هزینه های بسیار زیادی برای تعویض صفحه نمایش پرداخت کنید.

این صفحه نمایش مقاومت بیشتری نسبت به گلس های شیشه ای دارد. این محافظ فول صفحه است و تمام صفحه نمایش شما را پوشش می دهد. طراحی این محافظ صفحه نمایش به طوری است که کناره های صفحه نمایش و بالا و پایین آن رنگی باشد و با رنگ گوشی شما هماهنگ باشد یا هر رنگ دیگری که دلخواه شما است را انتخاب کنید.

معرفی گلس سرامیکی

همانطور که می دانید تهیه یک محافظ برای جلوگیری از افتادن خط و خش و آسیب رسیدن به صفحه نمایش گوشی در ضربه های وارده احتمالی ، از اولین راهکارها برای بالا بردن عمر مفید موبایل می باشد. اما امروزه انواع مختلفی از گلس و محافظ صفحه نمایش در بازار وجود دارد. در ادامه ویژگی های گلس سرامیکی به زبانی ساده بیان می شود.

مقاوم در برابر ضربه و شکستگی

اصلی ترین دلیل خرید گلس و محافظ صفحه نمایش ، محافظت از صفحه حساس گوشی های لمسی در مقابل ضربه های احتمالی از افتادن گوشی بر روی زمین است. گلس های سرامیکی از 5 لایه ضد ضربه ساخته شده اند که این امر باعث شده علاوه بر جلوگیری از افتادن خط و خش بر روی صفحه،  در مقابل ضربات ناگهانی هم بسیار مقاوم بوده و بر خلاف گلس های متداول به راحتی شکسته نمی شوند و استحکام بیشتری را به ارمغان بیاورند.همچنین گلس های سرامیک تا حدود زیادی انعطاف پذیر بوده و تا حدودی خم می شود. پس با استفاده از گلس سرامیکی نگران ترک خوردن یا خرد شدن گوشه های گلس نیز نخواهید بود.

عدم جذب اثر انگشت

به جا ماندن لکه و اثر انگشت بر روی صفحه نمایش، احساس ناخوشایندی در ما ایجاد می کند. همیشه هم کلینر و دستمال برای پاک کردن در دسترس وجود ندارد. گلس سرامیکی تا حدود زیادی این مشکل را حل کرده و در مقابل جذب اثر انگشت و لکه مقاوم است.

پوشش تمام صفحه

برای محافظت کامل از صفحه نمایش گوشی لازم است کل صفحه نمایش گوشی با محافظ پوشیده شود. محافظ سرامیکی، با برش دقیق طوری طراحی شده که صفحه نمایش گوشی شما را بطور کامل پوشش می دهد و انحناهای آن (خصوصا در گوشی های جدید) را می پوشاند.

پوشش تمام چسب

یکی از مشکلات شایع هنگام نصب گلس یا بعد از استفاده چند روزه، ایجاد حباب های هوا زیر گلس است. تمام چسب بودن محافظ های سرامیکی سبب شده تا این مشکل به حداقل برسد و نصب آن رو صفحه نمایش آسان تر باشد.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محافظ صفحه مناسب برای

SAMSUNG S10

نوع محافظ صفحه نمایش

سرامیکی براق

قابليت نصب آسان

دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران