گلس فول کاور UV برای Huawei P30 Pro

لوازم جانبی Huawei P30 Pro
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با گلس UV و منحنی مشاهده سایر محصولات HUAWEI
83,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

امروزه با توجه به حساس و نازک شدن صفحه های نمایش گوشی های هوشمند، حفاظت از آنها سخت شده است. تنوع گلس های موجود در بازار بسیار زیاد است و با توجه به ساختار بعضی از صفحه های نمایش که دارای انحنا هستند، محافظ های صفحه نمایش هم دارای پیشرفت هایی شده اند.

گلس UV هواوی P30 Pro به صورتی است که کاملا صفحه نمایش انحنا دار گوشی را در بر می گیرد. گلس یو وی صفحه نمایش گوشی شما را در برابر اجسام تیز و خط و خش و ضربات احتمالی محافظت می کند. این محافظ صفحه نمایش دارای پوشش تمام صفحه و چسبندگی در سراسر صفحه در کنار ضخامت کم را دارا است. نحوه نصب این گلس بر روی صفحه نمایش شاید سخت به نظر برسد ولی کاملا متفاوت است.

گلس UV از خودش حالت چسبندگی ندارد، بنابراین در پک این گلس یک چسب UV  و یک چراغ UV وجود دارد، پس ابتدا صفحه نمایش را با پد تمیز کننده تمیز می کنیم سپس چسب را از وسط صفحه نمایش از ابتدا تا انتها می ریزیم، سپس گلس را روی صفحه نمایش قرار می دهیم تا چسب فضای بین صفحه نمایش و گلس را کاملا فرا بگیرد. سپس با استفاده از چراغ UV از ابتدا تا انتهای گلس را چراغ می گیریم، این کار باعث فیکس شدن و چسبیدن کامل محافظ صفحه نمایش بر روی صفحه نمایش می شود. در هنگام تعویض گلس یو وی، به راحتی مثل گلس های ساده از صفحه نمایش جدا می شوند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

محافظ صفحه مناسب برای

Huawei P30 Pro

قابليت نصب آسان

دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران