×

قاب چرمی طرح گوزنXiaomi Mi A3/cc9e

لوازم جانبی XIAOMI MI A3 / CC9e
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با قاب گوشی شیائومی مشاهده سایر محصولات Xiaomi
46,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

قاب و لوازم جانبی XIAOMI MI A3 / CC9e

توضیحات

نقد و بررسی

با بیشتر شدن استفاده از تلفن های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگتر که حساسیت بالاتری نسبت به تلفن های همراه نسل قدیم خود دارند و ممکن است بر اثر اتفاق از دست شما بیفتد یا به هر دلیلی ضربه بخورند و هزینه های زیادی برای تعمیر آنها باید بپردازید، در نتیجه تولید کننده های لوازم جانبی موبایل برای کمتر شدن احتمال آسیب دیدن تلفن همراه شما قاب ها و محافظ صفحه نمایش را طراحی کرده اند که تا حد زیادی به نگهداری بهتر موبایل شما کمک می کند.

بسیاری از افراد قاب ها را برای طرح های مختلف و زیبایی بخشیدن هرچه بیشتر به تلفن همراه خود، استفاده می کنند. قاب رنگی دارای طراحی زیبا و نرم و لطیف بر روی بدنه اصلی می باشد. این قاب پشت محکم و کناره های ژله ای دارد و به خوبی به تلفن همراه شما می چسبد و از آن در برابر خط و خش و ضربات احتمالی محافظت می کند. سطح این قاب‌ ها مات بوده و از جذب اثر انگشت بر روی خود جلوگیری می‌کنند. قاب رنگی تماماً پشت و اطراف تلفن همراه از جمله دکمه ها را پوشانده، اما کار با دکمه ها همچنان آسان بوده و مانعی برای شما وجود نخواهد داشت. همچنین دسترسی به درگاه ها کاملاً راحت بوده و هیچگونه پوشش خاصی جلوی آن‌ها نیست؛ چراکه قسمت درگاه ها به خوبی برش خورده اند.

قاب طرح گوزن

از قاب ها برای محافظت از گوشی تلفن همراه در برابر خط و خش و آسیب های احتمالی استفاده می شود. قاب طرح گوزن یک قاب ساده و شیک می باشد که در پشت آن طرح یک گوزن کوچک تعبیه شده که نمای زیبایی به قاب بخشیده است.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

9103

قاب برای موبایل

XIAOMI MI A3 / CC9e

نوع قاب موبایل

طرح چرمی و گوزنی

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر گرد و غبار

دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران