قاب ۳۶۰ درجه Basesu سامسونگ J6

لوازم جانبی SAMSUNG J6/J6-2018

  • پوشش کامل و 360 درجه
  • کیفیت ساخت عالی
  • طراحی زیبا
  • رنگ بندی متنوع
  • عدم تغییر در ابعاد و وزن گوشی
  • عدم ایجاد محدودیت در دسترسی به پورت ها و دوربین
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با قاب گوشی سامسونگ مشاهده سایر محصولات Samsung
75,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

قاب و لوازم جانبی SAMSUNG J6/J6-2018

توضیحات

نقد و بررسی

قیمت های بالای تلفن های همراه هوشمند و هزینه بالای تعمیرات آنها محافظت از تلفن های همراه را در مقابل ضربه و خط و خش در کارهای روزانه به امری ضروری تبدیل کرده است. یکی از راه های محافظت از تلفن همراه در برابر ضربه، شوک، سقوط از ارتفاع و ایجاد خط و خش استفاده از قاب های طراحی شده مخصوص گوشی شماست که می تواند تا حد زیادی از ایجاد خط و خش بر روی تلفن همراه شما جلوگیری کند. در میان انواع قاب و کاور های طراحی شده برای گوشی ها خرید قاب هایی که به صورت ۳۶۰ درجه طراحی شده اند می تواند انتخابی مناسب تر باشد چون می تواند بیشتر از قاب های معمولی از تلفن همراه شما محافظت کند.

قاب ۳۶۰ درجه ای بیسوس برای گوشی موبایل سامسونگ J6  2018 به رنگ های مختلف طراحی شده شده که در لبه های بالایی و پایینی قاب بسته به انتخاب خود رنگی خاص را مشاهده می کنید و در قسمت های دیگر به رنگ مشکی است، طراحی به صورت ۳۶۰ درجه قاب می تواند علاوه بر لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ و لبه راست و قسمت پشتی از قسمت جلویی گوشی موبایل شما تا حد زیادی محافظت کند. کاور ۳۶۰ درجه ای بیسوس برای سامسونگ J6  ۲۰۱۸ دکمه های کناری را هم می پوشاند و باعث جلوگیری از خط و خش بر روی آنها می شود.

در کنار قابلیت های ذکر شده قاب ۳۶۰ درجه ای Baseus با ظرافت بالایی طراحی شده که وقتی شما گوشی تلفن همراه خود را در دست می گیرید احساس بدی نسبت به اندازه تلفن همراه خود نداشته باشید. و در کنار این ظرافت می تواند تا حد مناسبی از تلفن همراه شما محافظت کند. همچنین شما برای دسترسی به پورت ها و دوربین ها و بلندگوی روی گوشی کوچیکترین مشکلی نخواهید داشت چون به خوبی برش خورده اند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

3509

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قاب برای موبایل

SAMSUNG J6/J6-2018

نوع قاب موبایل

ربات / i-Crystal / درجه 360

جنس بدنه

پلاستیک
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران