×

قاب ۳۶۰ درجه بیسوس سامسونگ A6 2018

لوازم جانبی SAMSUNG A6/A6-2018
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با قاب گوشی سامسونگ مشاهده سایر محصولات Samsung
64,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

قاب و لوازم جانبی SAMSUNG A6/A6-2018

توضیحات

نقد و بررسی

قیمت های بالای تلفن های همراه هوشمند و هزینه بالای تعمیرات آنها محافظت از تلفن های همراه را در مقابل ضربه و خط و خش در کارهای روزانه به امری ضروری تبدیل کرده است. یکی از راه های محافظت از تلفن همراه در برابر ضربه، شوک، سقوط از ارتفاع و ایجاد خط و خش استفاده از قاب های طراحی شده مخصوص گوشی شماست که می تواند تا حد زیادی از ایجاد خط و خش بر روی تلفن همراه شما جلوگیری کند. در میان انواع قاب و کاور های طراحی شده برای گوشی ها خرید قاب هایی که به صورت ۳۶۰ درجه طراحی شده اند می تواند انتخابی مناسب تر باشد چون می تواند بیشتر از قاب های معمولی از تلفن همراه شما محافظت کند.

قاب ۳۶۰ درجه ای بیسوس برای گوشی موبایل سامسونگ A6 2018 به رنگ مشکی و قرمز طراحی شده که در لبه های بالایی و پایینی قاب رنگ قرمز را مشاهده می کنید و در قسمت های دیگر به رنگ مشکی است، طراحی به صورت ۳۶۰ درجه قاب می تواند علاوه بر لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ و لبه راست و قسمت پشتی از قسمت جلویی گوشی موبایل شما تا حد زیادی محافظت کند. کاور ۳۶۰ درجه ای بیسوس برای سامسونگ A6 2018 دکمه های کناری را هم می پوشاند و باعث جلوگیری از خط و خش بر روی آنها می شود.

در کنار قابلیت های ذکر شده قاب ۳۶۰ درجه ای Baseus با ظرافت بالایی طراحی شده که وقتی شما گوشی تلفن همراه خود را در دست می گیرید احساس بدی نسبت به اندازه تلفن همراه خود نداشته باشید. و در کنار این ظرافت می تواند تا حد مناسبی از تلفن همراه شما محافظت کند. همچنین شما برای دسترسی به پورت ها و دوربین ها و بلندگوی روی گوشی کوچیکترین مشکلی نخواهید داشت چون به خوبی برش خورده اند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قاب برای موبایل

SAMSUNG A6/A6-2018

جنس بدنه

سیلیکون
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران