×

کابل 1.5 متری DVI برند ENET

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با کابل و تبدیل DVI مشاهده سایر محصولات ENET
74,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

اگر دقت کرده باشید قبلا فقط بر روی کارت های گرافیک یک پورت آبی رنگ وجود داشت که به آن پورت RGB یا VGA گفته می شد . این پورت تنها قادر به انتقال سیگنالهای آنالوگ بود . این پورتها برای نمایشگرهای CRT بهترین گزینه بودند.
الان چطور ؟ با توجه به ورود گیرنده ها و دستگاههای دیجیتال آیا این کابل کاربرد قبل را دارد یا خیر ؟
اطلاعات در کامپیوتر به صورت دیجیتال و در مانیتورهای معمولی به صورت آنالوگ می باشند. یکی از کارهای کارت گرافیک تبدیل داده های دیجیتالی تصویر به داده های آنالوگ تصویری برای مانیتور میباشد.
DVI یکی از رایج‌ترین کابل‌های ویدئویی و پورت‌هایی است که این روز‌ها می‌توانید بر روی دسکتاپ‌ها و یا مانیتور‌های LCD بیابید.
از نظر ظاهری این پورت و کابل تا حدودی شبیه به کانکتور‌های VGA هستند اما دارای ۲۴ پین می‌باشند و از سیگنال‌های آنالوگ نیز همانند دیجیتال پشتیبانی به عمل می‌آورند. DVI می‌تواند ویدئو‌های با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ HD را از ابزار مورد نظر به نمایشگر انتقال دهد و با استفاده از یک اتصال دوتایی DVI یا در اصطلاح dual-link DVI این رزلوشن به ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل نیز خواهد رسید.

اما بزرگترین اشکال وارده به DVI عدم پشتیبانی از رمزنگاری HDCP به صورت پیش‌فرض است، بنابراین اگر سخت افزار شما فقط خروجی DVI دارد ممکن است قادر به پخش ویدئو‌های بلو ری تمام HD و سایر محتویات به صورت HD نباشد.

کابل DVI (Digital Visual Interface یکی از بهترین روش‌ها برای اتصال تلویزیون‌ها از نوع HDTV به کامپیوتر است. این روش دارای کیفیتی به مراتب بهتر از روش‌های قبلی است ولی در این نوع اتصال مشکلاتی وجود دارد.

کابل 1.5 متری DVI  برند ENET یکی از بهترین کابل های موجود در بازار ایران میباشد .

این کابل با قیمت پایین و کیفیت بالا جزو پرفروش های بازار می باشد

کابل «DVI-D» دو کاناله شرکت «ای نت» طولی به‌اندازه 1.5 متر دارد و می‌تواند برای انتقال سیگنال‌های تصویری دیجیتال در نمایشگرهای یا ویدئو پروژکتورهایی که این درگاه را دارند استفاده شود. کلمه DVI مخفف «Digital Video Interface»  است که از ترجمه تحت‌اللفظی آن‌هم می‌توان فهمید که یک رابط سیگنال‌های ویدئویی دیجیتال است. با رواج نمایشگرهای «CRT» و تلویزیون‌های «HD» از رابط‌های «VGA» (که برای انتقال سیگنال‌های آنالوگ به کار می‌رفتند) کمتر استفاده می‌شود و کابل‌های «HDMI» و DVI جایگزین آن‌ها شده‌اند. کابل‌های DVI دارای سه نوع متفاوت DVI-D، DVI-A و DVI-I هستند که به ترتیب  می‌توانند برای انتقال سیگنال‌های دیجیتال، آنالوگ و دیجیتال و آنالوگ استفاده شوند. پس این کابل 1.5 متری دی نت برای انتقال سیگنال‌های ویدئویی دیجیتال مناسب است. این کابل دارای کانکتور هایی با 24 پین و یک زائده افقی است. این پین‌ها در سه ردیف هشت‌تایی در کنار هم قرارگرفته‌اند که نشان‌دهنده دو کاناله بودن آن است. نوع دیگری از این کانکتور با 18 پین که در دو مربع 3 در 3 کنار هم قرارگرفته‌اند هم وجود دارد که آن تک کاناله است. کانکتور های دو کاناله در یک رفرش ریت 60 هرتز می‌توانند سیگنال‌هایی تا دو برابر تک کاناله و درنتیجه تصویری با کیفیت و رزولوشن بالاتری را انتقال دهند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

5238

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع رابط

DVI

طول کابل

1.5 متر
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران