×

کابل شارژ اصلی Type C

مناسب برای انتقال داده و شارژ

ولتاژ 2 امپری

مناسب برای انواع گوشی و تبلت

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با کابل شارژر مشاهده سایر محصولات Other Brands
51,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

یکی از پر استفاده ترین لوازم جانبی موبایل قطعا کابل شارژ و انتقال داده است که به کابل USB معروف است . این کابل‌ها روز به روز با مقاومت بیشتری ساخته می‌شوند اما استفاده مداوم باعث شده که عمر آنها کوتاه باشد و معمولا هر کدام از کاربران مجبورند برای موبایل خود چند کابل شارژ تهیه کنند. از طرف دیگر امروزه با گسترش استفاده از گجت‌هایی مثل پاور بانک و شارژر فندکی بسیاری از کاربران همزمان به چند کابل شارژ احتیاج پیدا می‌کنند در حالی که داخل بسته بندی موبایل فقط یک کابل شارژ وجود دارد.

امروزه با گسترش استفاده برند‌های مختلف از درگاه Type C لزوم استفاده از کابل شارژ درجه یک و ترجیحا اصلی مخصوص برای محافظت از باتری و درگاه شارژ موبایل ضروری است. این کابل شارژ قابلیت اتصال از طریق درگاه USB 3.0 را دارد و می‌تواند تا حداکثر شدت جریان 5 آمپر از خود عبور دهد. کانکتور Type-C در انتهای این کابل 1 متری به شما این اجازه را می‌دهد که این کابل شارژ را به همه دستگاه‌هایی که از درگاه Type-C استفاده می‌کنند متصل کنید.

جنس بدنه این کابل شارژ Type-C پلاستیک نرم و منعطف می‌باشد و بدون نگران از پارگی یا کشیدگی می‌توانید از این کابل برای اتصال به شارژر خانگی یا شارژر فندکی خودرو و یا برای انتقال اطلاعات بین موبایل و رایانه استفاده کنید.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع رابط

Type-C

جنس بدنه

پلاستیک

طول کابل

1 متر
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران