×

کاور پاور بانک مخملی

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با پاوربانک مشاهده سایر محصولات Other Brands
241,010 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

کاور پاور بانک مخملی

پاور بانک ها در دنیای امروزی به گجتی و همراهی معمول میان بسیاری از افراد تبدیل شده اند. این پاور بانک ها با ذخیره کردن انرژی درون خود در زمانی که به پریز برق دسترسی نداریم و شارژ موبایلمان تمام شده به کمک ما آمده و این انرژی را در اختیار ما می گذارند. پاور بانک ها علاوه بر موبایل ها توانایی شارژ هر گونه گجت، لوازم جانبی یا تبلت ها را دارند. شما حتی می توانید پاور بانک های دیگر را با یک پاور بانک شارژ کنید. اما این شارژر های همراه هم مانند تمام وسائل هوشمند و لوازم جانبی آنها در صورت افتادن یا ضربه خوردن به راحتی خراب شده و از کار می افتند. به همین دلیل شرکت های تولید پاور بانک معمولا کاور ها یا کیف هایی را برای این شارژر ها روانه بازار می کنند تا با استفاده از این کاور به محافظت از پاور بانک های ما کمک کرده باشند.

شما با تهیه و استفاده از این کاور می توانید شارژ همراه خود را در مقابل ضربه ها و خرابی های احتمالی در آینده مقاوم کرده و به این ترتیب عمر پاور بانک خود را افزایش دهید. این کاور بدنه پاور بانک را پوشانده و از آن محافظت می کند و یک کاور سبک و انعطاف پذیر است و وزن زیادی ندارد به همین دلیل  باعث ضخامت پاور بانک شما نخواهد شد.

این کاور از شارژر همراهتان به خوبی محافظت کرده از خط و خش و غبار بر روی پاور بانک شما جلوگیری کرده و باعث شده که خیالتان از بابت قرار دادن پاوربانک روی سطح صاف راحت شود زیرا  این کاور به خوبی از سطح جانبی آن محافظت میکند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

6411

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران