×

پاوربانک شیائومی 20000mAh مدل Redmi اورجینال با گارانتی

ارسال این محصول رایگان است

رنگ محصول
  • مشکی
گارانتی محصول
  • گارانتی 18 ماه
موجود در انبار
گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
1,200,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

محدوده ظرفیت : بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی : 20000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری : لیتیوم-یونی
ولتاژ ورودی : 5.1 ولت
ولتاژ خروجی : 5.1 ولت
شدت جریان ورودی : 2.1 آمپر
شدت جریان خروجی : 1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 2.4 آمپر , 3.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی : 2 عدد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC) : ندارد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) : ندارد
نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
سازگار با : تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل 5 ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری،mp3،mp4،GPS و ...
قابلیت های ویژه :
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,شارژ ایمن (MultiProtect) , مدیریت هوشمند شارژ , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) , مقاوم در برابر ضربه
سایر امکانات و قابلیت‌ها :
- قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ ، اتصال کوتاه و ضربه

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امروزه با افزایش گوشی‌های هوشمند و استفاده از صفحات مجازی نیاز به حداقل یک بار  شارژ کردن در طول 24 ساعت برای هر گوشی تقریبا امری ضروری به نظر می رسد. عدم امکان دسترسی دائمی به برق برای شارژ گوشی همراه در طول روز مشکلی است که راه حل آن از طریق  پاوربانک ها در اختیار کاربران گوشی‌های همراه قرار گرفته است. پاوربانک یک منبع ذخیره سازی انرژی است که در سایزها و مدل‌های مختلف و با ویژگی‌های متفاوت و متنوع در بازار وجود دارد. جدیدترین مدل پاوربانک شیائومی با برند REDMIروانه بازار شده است، که در این متن به بیان ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن می پردازیم.

تولیدات شرکت  شیائومی  روز به روز در حال پیشرفت بوده و به طور مداوم پاوربانک های جدیدی روانه بازار می کند. جدیدترین مدل  پاوربانک ارائه شده توسط  شیائومی تحت برند REDMI در دو نسخه 10هزار و 20هزار میلی آمپری با یک طراحی ساده و اندازه مناسب تولید شده است. پاوربانک 20000 ردمی مدل PB200LZM  یک وسیله بسیار کاربردی است که نگرانی شما را از بابت تمام شدن ناگهانی شارژ تلفن همراه برطرف می کند. طراحی این محصول از لحاظ ظاهر، رنگ و سایز به پاوربانک های 10000هزار میلی آمپری   شباهت دارد با این تفاوت که ضخامت آن تقریبا دو برابر مدل 10هزار میلی آمپری است. ابعاد پاوربانک  پرکاربرد ردمی 150٫5×73٫6×27٫3  بوده و جنس بدنه آن لاک و به رنگ سفید است. جالب است بدانیدکه این پاور بانک علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار عالی، قیمت بسیار مناسبی دارد و این امر به جذابیت و محبوبیت آن می افزاید.

عملکرد این دستگاه کوچک دو برابر نسخه 10000 میلی آمپری است و حتی بر خلاف مدل 10 هزار، می تواند از ورودی و خروجی شارژسریع 18 w پشتیبانی نماید، بدین معنی که می توان از درگاه‌های ورودی و خروجی 2,1 آمپر و 9 ولت و همچنین 2 آمپر و 5 ولت و شارژ ورودی 1,5 آمپر و 12 ولت بهره مند شد.

 پاوربانک REDMI چهار پورت مجزا دارد،که دو پورت آن خروجی USB بوده است،  که توان هر کدام معادل 3 آمپر است، که می توانید گوشی خود را با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3 یا QC3 شارژ کنید و دو پورت دیگر شامل micro USB و Type C و برای شارژ کردن پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. نکته جالب این است که پورت Type C دوطرفه بوده و شما می توانید پاور بانک و گوشی خود را با توان 18 وات به سرعت شارژ کرده و لذت شارژ سریع را تجربه کنید. در ارتباط با باتری پاوربانک ردمی 20000 لازم است بدانید که باتری آن از نوع لیتیوم یونی و با 9 سطح امنیتی از شارژ بیش از ظرفیت گوشی، اتصالی و ورود ولتاژ بیشتر از استاندارد جلوگیری می کند. با این شارژر بینظیر می توانید اکثر گوشی‌های هوشمند را بیش از 3 بار شارژ نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

6161

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

جنس بدنه

کابل USB به MicroUSB
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران