×

پاوربانک وریتی ظرفیت 8000mAh مدل V-PH102

ظرفیت : 8000 میلی آمپر
نوع سل: لیتیوم پلیمر

ورودی: micro USB
خروجی: USB – micro USB
رنگ: سفید

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)
سایر محصولات مرتبط با پاوربانک مشاهده سایر محصولات Verity
324,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

پاوربانک V-PH102B محصولی از کمپانی Verity بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی دو گوشی را به طور همزمان شارژ کنید و این موضوع را مدیون دو پورت خروجی این محصول می باشیم.

لازم به ذکر می باشد که همراه این محصول یک کابل میکرو یو اس بی متصل هم قرار دارد که از طریق آن به راحتی می توانید گوشی خود را با سرعت بالا شارژ کنید.این کابل مجهز به فناوری Qualcomm 1.0 بوده و همین امر باعث سرعت بالای این محصول شده است.

شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود دو گوشی را به شدت جریان و ولتاژ 5V-2A و 9V-2A و 12V-1.5A شارژ کنید که سرعت شارژ مطلوبی برای یک پاوربانک محسوب می شود.این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 8000 میلی آمپر بوده و قادر است در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابرضربه و حرارت دارد. در حاشیه این محصول 4 چراغ LED قرار گرفته است که میزان شارژ پاوربانک را به ما نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانیم شارژ این محصول را مدیریت کنیم.این پاوربانک از ظاهر بسیار ساده ای بهره می برد و همین امر باعث شده تا نظر بسیار از کاربران را به خود جلب کند.ابعاد این محصول 15*71*165 میلی متر بوده و وزنی معادل 210 گرم داشته که یکی از دلایل خوش دست بودن این محصول محسوب می شوند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)

جنس بدنه

پلاستیک
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران