×

پاوربانک وریتی ظرفیت 10000mAh مدل V-PP104

گارانتی  آسان سرویس

ظرفیت : 10000 میلی آمپر
نوع سل: لیتیوم پلیمر

ورودی: micro USB, Lightning
خروجی: USB
به همراه کابل

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)
سایر محصولات مرتبط با پاوربانک مشاهده سایر محصولات Verity
376,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

شرکت وریتی انواع محصولات نظیر فلش مموری،کارت حافظه، کابل، شارژهای دیواری، شارژرهای فندکی و … را عرضه می کند.مهمترین محصولات این شرکت پاوربانک و شارژر فندکی هستند که امکان استفاده درون خودرو را برای شما میسر می‌کند.

پاوربانک یا همان شارژر همراه دستگاهی است که انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می کند و شما می توانید در مواقع نیاز از انرژی ذخیره شده برای شارژ تلفن همراه، تبلت و … خود استفاده کنید. قطعا اگر بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه هستید یا این که زیاد به مسافرت می روید با مشکل کمبود شارژ در تلفن همراه یا تبلت خود مواجه شده اید. در این زمان پاوربانک ها به کمک شما می آیند و شما می توانید در هر جایی که هستید با انرژی ذخیره شده در پاوربانک گوشی یا تبلت و یا … خود را شارژ کنید.

نقد و بررسی تخصصی

پاوربانک Verity ظرفیت 10000mAh مدل V-PP104 دو پورت ورودی برای شارژ کردن پاوربانک موجود است یک پورت MicroUSB و یک پورت لایتنینگ که مقدار جریان ورودی به هر کدام از پورت ها حداکثر تا ۲ آمپر و ۵ ولت می باشد. برای خروجی پاوربانک یک پورت USB در نظر گرفته شده که جریان ۲٫۱ آمپر و ۵ ولت را به گوشی یا تبلت شما منتقل می کند. برای نمایش میزان شارژ چراغ های LED در نظر گرفته شده است که در هر لحظه بتوانید میزان شارژ پاوربانک را ببینید.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)

جنس بدنه

پلاستیک
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران