×

کاور پاور بانک ۲۰۰۰۰ شیائومی Redmi

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با پاوربانک مشاهده سایر محصولات Other Brands
260,370 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

کاور پاور بانک ۲۰۰۰۰ شیائومی Redmi

پاور بانک ها در دنیای امروزی به گجتی و همراهی معمول میان بسیاری از افراد تبدیل شده اند. این پاور بانک ها با ذخیره کردن انرژی درون خود در زمانی که به پریز برق دسترسی نداریم و شارژ موبایلمان تمام شده به کمک ما آمده و این انرژی را در اختیار ما می گذارند. پاور بانک ها علاوه بر موبایل ها توانایی شارژ هر گونه گجت، لوازم جانبی یا تبلت ها را دارند. شما حتی می توانید پاور بانک های دیگر را با یک پاور بانک شارژ کنید. اما این شارژر های همراه هم مانند تمام وسائل هوشمند و لوازم جانبی آنها در صورت افتادن یا ضربه خوردن به راحتی خراب شده و از کار می افتند. به همین دلیل شرکت های تولید پاور بانک معمولا کاور ها یا کیف هایی را برای این شارژر ها روانه بازار می کنند تا با استفاده از این کاور به محافظت از پاور بانک های ما کمک کرده باشند.

کاور پاور بانک شیائومی ۲۰۰۰۰ مخصوصا پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شرکت شیائومی طراحی شده و شما با تهیه و استفاده از این کاور می توانید شارژ همراه خود را در مقابل ضربه ها و خرابی های احتمالی در آینده مقاوم کرده و به این ترتیب عمر پاور بانک خود را افزایش دهید. این کاور ها بیشتر بدنه پاور بانک را پوشانده و محافظت می کنند اما در مقابل شما هیچ گونه مشکلی با وارد کردن کابل در پورت ها نخواهید داشت زیرا این کاور در قسمت پورت ها و لامپ های LED به خوبی برش خورده اند و جلوی این ها را نمی گیرند.

این کاور ها در رنگ بندی عرضه می شوند تا برای هر سلیقه ای مناسب باشند و هر کس با توجه به نیاز و علاقه خود کاور با رنگ دلخواه خود را تهیه کند.

کیوان کالا مرکزفروش کیف و محافظ شارژرهمراه(پاوربانک)

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران