×

پاوربانک وریتی ظرفیت 10000mAh مدل V-PH97MB

گارانتی  آسان سرویس

ظرفیت : 10000 میلی آمپر
نوع سل: لیتیوم پلیمر

ورودی: micro USB – Type-C
خروجی: USB – Type-C
به همراه کابل

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)
سایر محصولات مرتبط با پاوربانک مشاهده سایر محصولات Verity
384,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

شرکت وریتی انواع محصولات نظیر فلش مموری،کارت حافظه، کابل، شارژهای دیواری، شارژرهای فندکی و … را عرضه می کند.مهمترین محصولات این شرکت پاوربانک و شارژر فندکی هستند که امکان استفاده درون خودرو را برای شما میسر می‌کند.

اگر مدام بیرون از خانه و یا محل کار خود هستید و در هر صورت به منبع برق دسترسی ندارید، یکی از مشکلاتی که حتما با آن دست و پنجه نرم می کنید، شارژ کردن وسایل الکترونیکی خود هست. این موضوع زمانی بیشتر برای شما مطرح می شود که استفاده شما از این دسته وسایل مثل تلفن همراه ، هندزفری های بلوتوثی و… زیاد و قابل توجه باشد. مثالی ساده تر برای کاربرد شارژر های همراه ، استفاده از آن ها در سفر است. پاوربانک Verity ظرفیت 10000mAh مدل V-PH97MB یا شارژر های همراه انرژی الکتریکی را در خود ذخیره میکنند و برای مواقعی که نیاز است از انرژی ذخیره شده برای شارژ دستگاه الکترونیکی خود استفاده می کنند.

نقدو بررسی تخصصی

پاوربانک Verity ظرفیت 10000mAh مدل V-PH97MB محصولی از کمپانی Verity بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی سه گوشی را به طور همزمان شارژ کنید و این موضوع را مدیون سه پورت خروجی این محصول می باشیم.

لازم به ذکر می باشد که یکی از پورت های این محصول تایپ سی بوده که هم امکان شارژ کردن گوشی موبایل شما و هم خود پاوربانک را با هم دارد. شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود سه گوشی را به شدت جریان و ولتاژ 5V-3A و 9V-2A و 12V-1.5A شارژ کنید که سرعت شارژ مطلوبی برای یک پاوربانک محسوب می شود.

این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر بوده و قادر است در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد.جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابرضربه و حرارت دارد. این محصول دارای فناوری فست شارژ Qualcomm 3.0 می باشد و اگر گوشی شما هم دارای این فناوری باشد این امکان را به شما می دهد تا گوشی خود را با سرعت بالا شارژ کنید.

در حاشیه این محصول 4 چراغ LED قرار گرفته است که میزان شارژ پاوربانک را به ما نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانیم شارژ این محصول را مدیریت کنیم.این پاوربانک از ظاهر بسیار ساده ای بهره می برد و همین امر باعث شده تا نظر بسیار از کاربران را به خود جلب کند.ابعاد این محصول 13.5*70*135.5 میلی متر بوده و وزنی معادل 230 گرم داشته که یکی از دلایل خوش دست بودن این محصول محسوب می شوند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)

جنس بدنه

پلاستیک
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران