×

پاوربانک Verity ظرفیت 10000mAh مدل V-PR87

گارانتی یکساله آسان سرویس

ظرفیت : 10000 میلی آمپر
نوع سل: لیتیوم پلیمر

ورودی: micro USB
خروجی: USB
رنگ: مشکی
به همراه کابل

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)
سایر محصولات مرتبط با پاوربانک مشاهده سایر محصولات Verity
324,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

پاوربانک Verity ظرفیت 10000mAh مدل V-PR87

اگر شما معمولا در روز از تلفن همراه خود زیاد استفاده می کنید و روزهایی در ماه را به رفتن در طبیعت و مسافرت اختصاص می دهید و امکان شارژ تلفن همراه خود را ندارید گزینه ی مناسب استفاده از پاوربانک است.

وریتی نامی است که همواره در جهت حفظ قیمت در کنار بالا بودن کیفیت قدم گذاشته است پس می توان گفت وریتی گزینه خوبی در خرید پاوربانک است.

شارژر همراه وریتی V-PR87 با وزن  ۲۲۴ گرم و ابعاد ۱۴۷٫۳*۷۴٫۶*۱۴٫۲ میلی متر در دسته ی پاوربانک های سبک و با قابلیت حمل آسان قرار می گیرد تا شما راحت بتوانید آن را در کیف و یا حتی در جیب خود جای دهید و آن را به محل کار، دانشگاه و یا مسافرت برید.

پاوربانک V-PR87 با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای شارژ انواع گوشی های تلفن همراه مناسب بوده و در واقع می توان گفت این پاور بانک با این ظرفیت می تواند گوشی شما را حدود ۳ مرتبه شارژ کند.

از مزایای این پاوربانک شارژ همزمان دو دستگاه است که با ۲ پورت خروجی یو اس بی ۲ آمپر و یو اس بی ۱ آمپر تعبیه شده روی آن این امکان را برایتان فراهم می کند تا بتوانید هر گوشی را متناسب با جریان مناسب آن شارژ کنید و از این مزیت بهره مند شوید، اگر بخواهید گوشی شما با سرعت بیشتری شارژ شود باید از خروجی یو اس بی ۲ آمپر پاوربانک V-PR87 برای شارژ تلفن همراه خود استفاده کنید.

پاوربانک وریتی مدل V-PR87 نمایشگری با ۴ چراغ ال ای دی دارد که هر کدام از این چراغ ها ۲۵ درصد از شارژ پاوربانک را نشان می دهد، در نتیجه با روشن بودن هر تعداد از این چراغ ها شما می توانید از میزان شارژ باوربانک خود مطلع شوید.

روی این پاوربانک ۲ پورت ورودی میکرو یو اس بی ۲ آمپر ، لایتنینگ ۱.۵ آمپر قرار دارد که امکان شارژ شارژ پاوربانک را با هر کدام از این دو کابل فراهم می کند تا بتوانید در هر کجا که هستید حتی اگر کابل شارژ پاوربانک خود را همراه نداشتید با هر کدام از این انواع کابل پاوربانک خود را شارژ کنید.

زمان شارژ شدن کامل این پاور بانک ۶ ساعت است.

پاوربانک وریتیV-PR87 با گارانتی ۱۲ماهه آسان سرویس به بازار عرضه می شود، تا خیال شما را از بروز مشکل احتمالی برای پاوربانک V-PR87

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

آسان سرویس (تاریخ روی بسته بندی)

جنس بدنه

پلاستیک
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران