هدست بلوتوث Jabra Mini Go

 بسیاری از افراد هستند که برای پاسخ دادن به مکالمه های خود از هدست های بلوتوثی استفاده می کنند و بیشترین کاربرد این هدست ها، این است که در هنگام مکالمه کردن دیگر نیازی به نگهداشتن گوشی در دستان خود ندارید. این محصولات زمانی بیشتر به چشم می آیند که شما مشغول به فعالیت های روزمره ی خود هستید و نمی توانید برای مکالمه کردن گوشی در دستتان بگیرید، برای مثال در هنگام رانندگی که نمی شود گوش را در دست گرفت داشتن یک هدست بلوتوثی انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با هندزفری بلوتوثی مشاهده سایر محصولات JABRA
516,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

هندزفری بلوتوث جبرا مدل مینی Go

هندزفری های بلوتوثی به دلیل وزن کم و ابعاد بسیار کوچک باعث می شوند تا ما بتوانیم به راحتی آنها را در همه جا همراه خود داشته باشیم. شما می توانید از هندزفری های بلوتوثی در هنگام رانندگی، ورزش و کارهای روزمره تان برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه استفاده کنید. برای استفاده از این هندزفری فقط کافی است دکمه ای که بر روی آن طراحی شده است را چندثانیه نگه دارید تا روشن شود، برای شارژ کردن نیز باید آن را از طریق پورت میکرو یو اس بی شارژ نمایید.

هندزفری مینی GO دارای قلابی برای قرارگیری بهتر روی گوش و جلوگیری از افتادن آن می باشد. در این محصول یک راهنمای صوتی نیز وجود دارد که بنا به نیاز خود می توانید از آن استفاده کنید. دیگر قابلیت های این هندزفری قابلیت اتصال به صورت خودکار است. شما می توانید با استفاده از هندزفری مینی GO جبرا ۶ ساعت به طور مداوم مکالمه داشته باشید، همچنین این هندزفری می تواند به مدت ۱۹۲ ساعت باتری خود را در حالت استند بای و یا روشن در حالت آماده به کار نگه دارد. هندزفری مینی GO می تواند صداهای اطراف و نویز ها را کاهش داده و صدایی با کیفیت نسبتا مناسبی به گوش شما برساند. این هندزفری با وزن ۸٫۵ گرم وزنی سبک داشته و باعث می شود در زمان استفاده طولانی کاربر احساس خستگی نکند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

3941

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع اتصال

باسیم

نوع باتری

باتری داخلی

قابلیت شارژ مجدد

مقاومت در برابر آب

نشانگر LED

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر شوک و لرزش

مقاومت در برابر گرد و غبار

رابط

بلوتوث

محدوده عملکرد

10متر

خروجی میکروفون

دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران