×

هندزفری بلوتوث QCY Q12

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با هندزفری بلوتوثی مشاهده سایر محصولات QCY
402,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

هدست بلوتوث QCY Q12 

هدست‌های بلوتوثی محصولاتی کارآمد هستند که به شما اجازه می‌دهند تا بدون در دست نگهداشتن تلفن همراه خود، با دیگران مکالمه داشته باشید و یا موسیقی گوش دهید. هدست بلوتوث QCY Q12 از بلوتوث نسخه‌ی ۴٫۱ استفاده می‌کند، به همین خاطر مصرف باتری آن کمتر است و در عین حال کیفیت اتصال خیلی بهتری را تجربه می‌کنید. برد بلوتوث QCY Q12 حدودا برابر با ۱۰ متر می باشد و وزن این هدست تقریبا به ۵٫۲۶ گرم می رسد که سبک بوده و روی گوش سنگینی نمی‌کند، در نتیجه با استفاده طولانی مدت از آن سبب خستگی شما نمی شود و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.

طراحی این محصول به شکلی است که شما می توانید به راحتی آن را به درون گوش خود گیر دهید تا مانع از افتادن آن بشوید، همچنین در پک این محصول یک قلاب و سر گوشی یدک نیز موجود می باشد. به خاطر همین امکانات و قابلیت ها است که شما می توانید هنگام ورزش کردن هم با خیالی راحت از آن استفاده کنید. همچنین طراحی خوب ایرفون آن مسبب شده که به خوبی در گوش جای گیرد و علاوه بر دادن صدایی مطلوب به شما، نویز های اضافی محیط را نیز تا حدودی حذف کرده و به حداقل برساند.

ظرفیت باتری بکار رفته در QCY Q12 برابر با ۴۰ میلی آمپر ساعت است که مدت زمانی که طول می‌کشد تا آن را به طور کامل شارژ کنید، تقریبا برابر ۲ ساعت است و شارژ این دستگاه توسط کابل میکرو یو اس بی صورت می‌گیرد که درون بسته بندی آن قرار گرفته است. شما می توانید بر خلاف بعضی از هدست های دیگر، حتی به موسیقی هم گوش دهید و از این امکان QCY Q12 نیز بهره مند شوید. میزان شارژی که QCY Q12 در زمان استفاده نگه می‌دارد، ۳ ساعت می باشد.

همچنین باید به این مورد هم اشاره کنیم که مدت نگهداری شارژ این هدست در حالت استندبای به ۷۲ ساعت می رسد. دکمه‌ی قطع و وصل تماس و کنترل صدا و موسیقی در این هدست در کناره های آن تعبیه شده است، پس همان طور که بدیهی است و انتظار می رود، امکان مکالمه نیز برای شما فراهم شده است.

بر روی این محصول، یک نشانگر LED نیز قرار داده شده است. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت این محصول بسیار خوب است و این گفته بوسیله ی گارانتی آن از شرکت مرآت اثبات می شود؛ بنابراین در این رابطه هیچگونه نگرانی نخواهید داشت.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع اتصال

باسیم

نوع باتری

باتری داخلی

قابلیت شارژ مجدد

مقاومت در برابر آب

نشانگر LED

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر شوک و لرزش

مقاومت در برابر گرد و غبار

رابط

بلوتوث

محدوده عملکرد

10متر
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران