×

هدفون بلوتوثی رم خور ProOne PHB3520

پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز الی ۲۰ کیلو هرتز

ظرفیت باتری : ۱۶۰ میلی آمپر ساعت

مجهز به بلوتوث نسخه ۵٫۰

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : گارانتی ۶ ماهه شرکت پرووان
سایر محصولات مرتبط با هدفون بلوتوثی مشاهده سایر محصولات ProOne
330,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

هدفون بلوتوثی مدل PHB3520 یکی از محصولات شرکت ProOne می باشد که با طراحی و مشخصات فنی نسبتا مناسب خود لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد. طراحی دسته های این هدفون به شما این اجازه را می دهد که ارتفاع آن ها را با سرد خود به راحتی تنظیم کنید. گوشی های هدست PHB3520 از پد های مخصوص بهره می برند که موجب می شود گوش های شما هنگام استفاده از این محصول دچار خستگی نشوند. شرکت Pro One برای قسمت استراحتگاه سر این هدست هم از پد های نرم کمک گرفته تا گوش دادن به موسیقی توسط این هدست برای شما به یک تفریح لذت بخش تبدیل شود. میزبانی کلید های کنترل صدا و موسیقی هدفون بلوتوثی پرووان هم بر عهده گوشی های آن می باشد که دسترسی به آن ها برای شما کار چندان دشواری نمی باشد.

درایو های هدفون در محدوده فرکانسی ۲۰ هرتز الی ۲۰ کیلو هرتز فعالیت می کنند که به خوبی محدوده شنوایی شما را تحت پوشش خود قرار می دهند. حساسیت سیگنال این درایو ها به نویز در حداکثر توان آن ها به ۱۱۰ دسی بل می رسد تا وضوح صدای مناسبی را برای شما فراهم کنند. اتصال این محصول به گجت های بلوتوثی شما توسط بلوتوث نسخه ۵٫۰ صورت می گیرد که مصرف انرژی کمتر و پایداری اتصال بهتری را دارا می باشد. هدفون بلوتوثی PHB3520 امکان اتصال به گجت های شما توسط درگاه ۳٫۵ میلی متری صدا را هم دارد تا در صورت نیاز شما امکان اتصال آن توسط کابل را هم داشته باشید. تامین منابع انرژی هم بر عهده باتری لیتیومی آن می باشد که امکان شارژ مجدد توسط کابل میکرو یو اس بی برای شما وجود دارد. ویژگی های هدفون پرووان مانند بلوتوث نسخه ۵٫۰، کیفیت ساخت نسبتا مناسب و درایو های با کیفیت آن را به یک هدست بلوتوثی مناسب برای شما تبدیل خواهند کرد.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

8738

گارانتی

گارانتی ۶ ماهه شرکت پرووان

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع اتصال

بی سیم

جنس بدنه

پلاستیک و چرم

نوع تکنولوژی باتری

لیتیوم یونی

نوع باتری

باتری داخلی

نشانگر LED

رابط

جک 3.5 میلی متری - بلوتوث

قابلیت تغییر اندازه

محدوده عملکرد

10متر

اقلام همراه هدفون

کابل MicroUSB جهت شارژ و کابل AUX

ساير مشخصات و قابلیت ها

دارای کلید های کنترل موزیک و تماس روی بدنه - دارای میکروفن داخلی و قابلیت مکالمه - دارای رادیو FM

توضیحات بیشتر

پشتیبانی از شیار کارت حافظه - قابلیت مکالمه - امکان به اشتراک‌گذاری باسیم موسیقی با هدفون دیگر - دارای کلید کنترل موسیقی
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران