×

هدفون بی سیم JBL مدل MS-K1

  • قابلیت پاسخگویی مکالمه
  • دارای بالشتک های گوشی نرم و باکیفیت 
  • اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث
  •  اتصال به دستگاه های دیجیتالی با کابل AUX
  • بسیار با کیفیت 
  • سازگار با سیستم عامل های iOS و Android
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با هدفون بلوتوثی مشاهده سایر محصولات JBL
192,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

گوش دادن به موسیقی توسط هندزفری ها و هدفون ها بیشتر اوقات برای ما لذت بخش تر هستند چراکه اینگونه می توانیم آنچه را که می شنویم را با جزئیات بیشتر و دقیق تری گوش دهیم و متوجه شویم. به همین جهت محبوبیت این وسایل نزد ما بسیار بالا است. امکانات مختلفی هم که روی این محصولات قرار می گیرد بسیاری از نیاز های ما را رفع می کنند، از جمله امکان پاسخگویی به تماس ، کنترل موسیقی و… که خود ترغیب کننده خوبی برای ما جهت تهیه ی آن ها می باشند.

هدفون بلوتوثی JBL MS-K1 از سری محصولاتی است که دارای کیفیت مطلوب و مناسبی می باشد و عمده خواسته ی شما از یک هدفون را برآورده می سازد. JBL MS-K1 دارای گوشی هایی با ابعاد مناسب و اندازه ی مطلوبی است که هنگام استفاده گوش شما را می پوشانند و باعث هرچه بهتر شنیده شدن موسیقی و به طور کلی صدا می شوند. همچنین می توانید به این موضوع نیز پی ببرید که به محض قرار دادن JBL MS-K1 روی گوش های خود، صدا های اضافی محیط و به اصطلاح نویز ها برای شما کمتر شده و بیشتر می توانید روی چیزی که گوش می دهید تمرکز داشته باشید.

شما می توانید از راه های مختلف نیز به موسیقی گوش دهید. توسط بلوتوث ، اتصال کابل AUX و یا با متصل کردن کارت حافظه Micro SD می توانید این امکان را برای خود مهیا کنید. علاوه بر قابلیت های گفته شده، امکان پخش رادیو نیز در این محصول قرار داده شده است که برای آن دسته از افرادی که به رادیو گوش می دهند، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای JBL MS-K1 امکان کنترل موسیقی و کم و زیاد کردن صدا می باشد که می باشد با توجه به این مورد، برای مثال اگر با بلوتوث به گوشی خود متصل هستید، دیگر نیازی به استفاده مستقیم از خود گوشی نخواهید داشت چراکه اکثر دکمه های کنترل کننده مورد نیاز، برای شما تعبیه شده اند. افزون بر این شما می توانید به پاسخگویی تماس های خود نیز بپردازید و مکالمه داشته باشید.

به خاطر بسپارید که دسته های این هدفون قابل تا شدن هستند و می توانید با تا کردن آن ها، جابجایی و حمل JBL MS-K1 را برای خود سهل تر کنید. افزون بر این مورد، امکان تنظیم ارتفاع دسته نیز وجود دارد که می توانید آن ها را متناسب با اندازه ی سر خود فیکس کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لازم به ذکر است که در پک هدفون بلوتوثی JBL MS-K1 یک کابل Micro USB برای شارژ کردن آن موجود است.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی محصول بابت

MS-K1

نوع اتصال

بی سیم

جنس بدنه

چرمی و پلاستیک سخت

نشانگر LED

رابط

جک 3.5 میلی متری - بلوتوث

قابلیت تغییر اندازه

محدوده عملکرد

10متر

اقلام همراه هدفون

کابل MicroUSB جهت شارژ و کابل AUX

امپدانس

32 اهم

ساير مشخصات و قابلیت ها

دارای کلید های کنترل موزیک و تماس روی بدنه - دارای میکروفن داخلی و قابلیت مکالمه - دارای رادیو FM
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران