×

هدفون بلوتوثی PHilips مدل 009

طراحی جذاب و کلاسیک

کیفیت موسیقی عالی

کلید مدیریت میزان صدا 

میکروفون داخلی

وزن و ابعاد مناسب

گوشی‌های چرم مصنوعی 

مجهز به بلوتوث _جک 3.5 میلی‌متری _رادیو FM_اسلاید کارت حافظه

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با هدفون بلوتوثی مشاهده سایر محصولات Philips
204,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

هدفون و هدست راهکاری است برای ورود به اتاقی که تنها شما هستید و آن چیزی که می خواهید بشنوید. هدف و تفکر اکثر ما در هنگام خرید هدفون یا هدست ، رها شدن از صدا های اطراف و تمرکز بر روی صدایی خاص و کارمان است که هر کاری مثل گوش دادن به موسیقی یا حتی فقط برای جمع شدن حواسمان برای کاری که در حال انجام آن هستیم و … را شامل می شود. تفاوت اصلی مابین هدفون و هدست تنها یک قابلیت است و آن هم قابلیت مکالمه است که هدست دارد و هدفون به جای آن به پخش بهتر و با کیفیت تر صدا پرداخته است، البته تفاوت های ریز دیگری نیز در این بین وجود دارد؛ اما گاهی نیز ترکیب این دو مورد و افزودن دیگر قابلیت ها هدفون هایی نیرومند تر و خاص را خلق می کند.

هدفون بلوتوث PHILIPS Phils-009 محصولی مناسب برای گوش دادن به موسیقی با کیفیتی مناسب و قابل قبول است که شما را از لحاظ مختلف راضی نگه می دارد. گوشی های آن به گونه ای طراحی شده اند که شما هنگام استفاده طولانی مدت از آن ها دچار خستگی نمی شوید. همینطور این گوشی ها به شکلی هستند که باعث به حداقل رسیدن نویز و صداهای اضافی می شوند. این هدفون قابل تنظیم است و می توانید آن را با توجه به سایز مناسب با سر خود کم و زیاد کنید.

شما می توانید با استفاده از بلوتوث نسخه 4.2 به این هدفون متصل شده و به استفاده از آن بپردازید. نسخه بکار رفته بلوتوث در این محصول ، همان طور که گفته شد، ورژن 4.2 می باشد. از مزیت های این نسخه از بلوتوث آن است که نسبت به نسخه های قبلی، باتری کمتری مصرف می کند و در نهایت هم صدای بهتری را به گوش شما می رساند. برد این بلوتوث 10 متر می باشد و کارایی خود را تا این فاصله حفظ خواهد کرد.

شما قادرید تا با متصل کردن کابل AUX به این هدفون ، از این طریق هم به گوش دادن به موسیقی و… بپردازید. امکان کم و زیاد کردن و به طور کلی کنترل موسیقی و قطع و وصل کردن تماس نیز از دیگر ویژگی هایی است که می توانید با استفاده از کلید های تعبیه شده روی این هدفون به آن ها بپردازید. بنابراین شما امکان پاسخگویی به تماس های خود را نیز دارید. روی این محصول یک نشانگر LED نیز تعبیه شده است.

باتری بکار رفته در PHILIPS Phils-009 ظرفیتی معادل 180mAh دارد که مدت عملکردی برابر با حدودا 3.5 ساعت به شما می دهد، همچنین باید به این مورد نیز اشاره کرد که این هندزفری بلوتوث در حالت استندبای ، حدود 100 ساعت باتری را حفظ و نگهداری می کند. مدت زمانی که طول می کشد تا PHILIPS Phils-009 به طور کامل شارژ شود، چیزی حدود 1.5 ساعت است. در پک این محصول یک کابل Micro USB وجود دارد که برای شارژ کردن هندزفری بکار می رود و علاوه بر آن یک کابل AUX هم در آن می باشد. لازم به ذکر است که می توانید اطلاعات بیشتری را در رابطه با Phils-009 در دفترچه راهنمای همراه آن بخوانید.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

جنس بدنه

چرمی

رابط

جک 3.5 میلی متری - بلوتوث

محدوده عملکرد

10متر

امپدانس

32 اهم

ساير مشخصات و قابلیت ها

دارای کلید های کنترل موزیک و تماس روی بدنه - دارای میکروفن داخلی و قابلیت مکالمه - دارای رادیو FM
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران