×

هدفون با سیم Sony مدل MDR-XB450 آبی

  • دارای جک 3.5 میلیمتری صدا
  • نوع اتصال با سیم
  • آمپدانس 32 اهم
  • فرکانس 80 تا 20000 هرتز
  • حساسیت 42 دسی بل

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با هدست وهدفون باسیم مشاهده سایر محصولات Sony
160,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

خرید هدفون با سیم Sony مدل MDR-XB450 آبی

هدفون XB450AP ساخت شرکت سونی با درایورهای 1.18 اینچی خود و تقویت‌کننده‌ی BASS مخصوص، صدایی قدرتمند را تولید می‌کند و کنترل تعبیه شده بر روی سیم آن همراه با میکروفن به کار این امکان را می‌دهد تا موسیقی در حال پخش را کنترل کرده و همچنین تماس‌های تلفنی را در صورت اتصال به تلفن‌های همراه هوشمند پاسخ داده و یا قطع کند.

درایورهای این هدفون علی‌رغم حجم و اندازه‌ی متوسط، صدایی قدرتمند با BASS مناسب تولید می‌کنند. دامنه‌ی پاسخگویی این هدفون به 5 هرتز تا 22 کیلوهرتز رسیده که فرکانس پایین بدین معناست که پرکاشن، بیس و صداهای بم قدرت خوبی دارند. پدهای هدفون راحتی خوبی بر روی گوش داشته و درعین‌حال عایق خوبی برای صدا هستند و تا حد امکان از نشت صدا به بیرون و ورود صدای مزاحم محیط به داخل جلوگیری می‌کنند. ساختار چرخشی گوشی‌های این امکان را می‌دهند تا بتوان آن‌ها را چرخاند و به‌صورت تخت قرار داد تا حمل‌ونقل هدفون آسان شود.

هدفون سونی مدل XB450  ، تولید بهترین باس ممکن

هدفون سونی مدل MDR-XB450BT عضوی از یک سری از هدفون‌های شرکت سونی است که در تولید آن‌ها بیشتر روی تولید بهترین باس ممکن تمرکز شده است. هدفون‌های عادی معمولا سطحی قابل قبول از باس را ارائه می‌دهند، اما این مدل از لحاظ سخت افزاری یک هدفون عادی محسوب نمی‌شود و می‌تواند باسی تولید کند که هدفون‌های عادی قابلیت تولید آن را ندارد. تجربه‌ی چنین صدایی می‌تواند برای علاقه‌مندان به موسیقی بسیار هیجان انگیز باشد. طراحی و راحتی این مدل در ظاهر یک هدفون بزرگ به نظر می‌رسد. اما به اندازه‌ای بزرگ نیست که اطراف گوش‌ها را بگیرد. ظاهر هدفون‌های سری XB در چند سال اخیر تغییر زیادی نداشته، اما ظاهر این مدل به خاطر اندازه‌ی بزرگش جلب توجه می‌کند. بالشتک‌ها طوری طراحی شده‌اند که به گوش فشار وارد نکنند و استفاده‌ی طولانی مدت از هدفون به درد گوش منجر نشود. بالشتک‌ها همچنین روکش چرم مصنوعی دارند و این مسئله باعث شده ظاهری شیک داشته باشند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

6753

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس بدنه

پلاستیک

رابط

جک 3.5 میلی متری

امپدانس

32 اهم
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران