×

هدفون گیمینگ سیم دار اونیکوما Onikuma K20

  • قطر درایور : 50 میلیمتر
  • نوع آکوستیک : بسته
  • دامنه فرکانس : 20 - 20 هزار هرتز
  • حساسیت میکروفون: 36 دسی بل
  • حساسیت: 108 دسی بل
  • آمپدانس: 32 اهم
  • آمپدانس میکروفون: 2.2K Ω
  • جهت پذیری: Omni جهت دار
  • پشتیبانی از نورهای RGB در قسمت کاپ هدفون
  • جهت پذیری: Omni جهت دار
  • طول کابل : 2 متر
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با هدست وهدفون باسیم مشاهده سایر محصولات ONIKUMA
900,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K20

هدفون Onikuma K20 با طراحی شکیل و زیبا، جذابیت بصری خوبی دارد و از جزئیات ظاهری جذاب و استایلیش مدرن برای ساخت آن استفاده شده است که می‌تواند به استایل و ذوق کاربران خطاب بکند ، هدفون اونیکوما K20 دارای طراحی زیبا و ارگونومی است تا راحتی و استفاده آسان را برای کاربران فراهم کند ، این هدفون دارای بند سر قابل تنظیم و پرهای نرم برای سر و گوش است که قابلیت فیت شدن با سایزهای مختلف سر را دارد و همچنین جلوگیری از خستگی و ناراحتی در استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند.

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K20

هدفون Onikuma K20 یک هدفون مخصوص بازی است که توسط شرکت Onikuma تولید شده است. این هدفون با امکانات و ویژگی‌هایی طراحی شده است که تجربه بازی را برای کاربران بهبود می‌بخشد.

کیفیت صدای بالای درایورها در هدفون اونیکوما K20

هدست RGB اونیکوما مدل K20 میتواند یک هدست گیمینگ فوق العاده با قیمت بسیار مناسب برای شما باشد. در این هدست از جدیدترین فناوری اسپیکر مجازی جابجایی 4D استفاده شده است که دارای بیس تکان دهنده ای است و به شما امکان شنیدن دقیق موقعیت و قدم های دشمن را می دهد. این هدست گیمینگ دارای درایورهای 50 میلیمتری و رمزگشای استریو صوتی 7.1 فراگیر میباشد که می توانند صدا و حساسیت را افزایش دهند.هدفون K20 دارای صدای استریو با کیفیت بالا است که توسط درایورهای قدرتمند 50 میلیمتری تولید می‌شود. این به کاربران امکان می‌دهد تا جزئیات صدا را به خوبی بشنوند و در جزئیات موسیقی و صدا غوطه‌ور شوند.

کابل و کلیدهای صدا و RGB هدفون اونیکوما K20

هدفون اونیکوما مدل K20 از نوع سیمی است. البته استفاده از کابل بلند در این مدل، به کاربر آزادی لازم را می دهد تا در فاصله بیشتری نسبت به کنسول خود قرار بگیرد. در انتهای این کابل دو کانکتور USB و جک 3.5 میلی‌متری قرار گرفته است. از کانکتور USB برای روشن شدن چراغ‌های RGB استفاده می‌شود ، در هدست اونیکوما از قابلیت LEDهای RGB به 7 نور سرد و ساده استفاده شده که جلوه چشم نوازی به این هدست گیمینگ میدهد البته اگر علاقه ای به روشن شدن چراغ های هدفون نداشته باشید می توانید این کانکتور را به دستگاه خود متصل نکنید. در قسمت میانی این کابل هم کلیدهایی برای مدیریت صدا هدفون، تنظیمات RGB و قطع/وصل کردن میکروفون قرار گرفته است تا هنگام بازی هم این تنظیمات در دسترس باشد.

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K20

طراحی ارگونومیک و تنظیم هدبند هدست اونیکوما مدل K20

هدست اونیکوما K20 بسیار سبک وزن میباشد و گوشی های بسیار نرمی داراست و برای استفاده طولانی مدت بسیار راحت میباشد. میله های گوش در عمق 15 میلی متر و کاملا بزرگ می باشند، این ها عایق صوتی بسیار خوبی هستند که به قطع صداهای خارجی کمک می کند. پشتیبانی اسفنج ضخیم و پرتو هد قابل تنظیم برای سر همه اندازه یکی دیگر از قابلیت های هدست اونیکوما K20 می باشد.

هدفون Onikuma K20 با کدام دستگاه ها سازگاری دارد؟

Onikuma K20 سازگاری وسیعی با انواع دستگاه‌ها دارد. این هدفون با اتصال باسیم از طریق پورت USB و جک 3.5 میلی‌متری به اکثر دستگاه‌های بازی و سایر دستگاه‌های صوتی قابل اتصال است.هدفون K20 سازگاری کاملی با انواع کنسول‌های بازی مانند PlayStation و Xbox ، سیستم‌عامل‌های مختلف مانند Windows و macOS ، با انواع لپتاپ‌ها و اکثر دستگاه‌هایی که از پورت USB یا جک 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند را دارد.

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K20

قابلیت نویز کنسلینگ میکروفون Onikuma K20

میکروفون Onikuma K20 دارای قابلیت نویز کنسلینگ است و این به معنای این است که میکروفون قادر به کاهش نویزهای محیطی و مزاحم در دور و بر شما است و هنگام صحبت کردن در بازی‌های آنلاین یا در مکالمات صوتی، صدای شما به صورت واضح و قابل فهم به گوش دیگران منتقل می‌شود و نویزهای اضافی محیط را کاهش می‌دهد.کنترل کننده مستقل این هدست گیمینگ اجازه می دهد تا میزان صدا و میکروفن را روشن و خاموش یا کم و زیاد کنید و همچنین میکروفون را میتوانید تا زاویه 120 درجه تنظیم کنید.

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K20

آمپدانس هدفون اونیکوما K20

آنچه در تمام هدفون های گیمینگ بدیهی به نظر می‌آید این نکته است که گوش شما در هنگام دقت کردن به صدای پای رقیب، لایق داشتن بهترین هدست موجود است. امپدانس هدفون K20 هم برابر با 32 اهم است. امپدانس هم یکی از پارامترهای مهم در هدفون است که میزان مقاومت الکتریکی درایوها برای تولید صدا را نشان می‌دهد. هر چه امپدانس یک درایو بالاتر باشد توان بیشتری برای به حرکت درآوردن آن ها نیاز است، به همین جهت معمولا هدفون های با امپدانس بالا نیاز به آمپلی فایر دارند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

14774

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

نوع اتصال

باسیم

طول کابل

2.1

رابط

جک 3.5 میلی‌متری , پورت USB

اقلام همراه هدفون

دفترچه راهنما
کابل افزایش طول با دو فیش جداکننده صدا و میکروفون برای کامپیوتر

فرکانس پاسخگویی

20 - 20 هزار هرتز

حساسیت ورودی

108 دسی بل

امپدانس

32 اهم

وزن

413 گرم

سایر مشخصات

از Xbox360 پشتیبانی نمی‌کند
دارای مبدل 1 به 2 جک 3.5 میلی‌متری
میکروفون از دستگاه‌های PSP, Nintendo Switch,Nintendo New 3dS,Nintendo 3DS پشتیبانی نمی‌کند
پشتیبانی از New Xbox One, PS4, PS Vita,PC,Laptop,ios Device,Android Device

قطر درایو

50 میلیمتر

میکروفون

دارد
قابلیت تنظیم زاویه میکروفون تا 120 درجه
میکروفون با برداشت صوت چند سویه یا Omni-directional
میکروفون با سایز 5 × 6 میلی‌متر
نویز کنسلینگ دارد
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران