×

کیف چرمی مگنتی Samsung A31

کیف چرمی مگنتی سامسونگ A31

لوازم جانبی SAMSUNG A31
  • کیف کلاسوری مگنتی
  • محافظ لنزدار
  • جنس: چرم مصنوعی
  • با کیفیت و مقاوم

ارسال به سراسر ایران فقط با 35 هزار تومان ! ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

رنگ محصول
  • مشکی
موجود در انبار کیوان کالا
72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
250,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

قاب و لوازم جانبی SAMSUNG A31

توضیحات

نقد و بررسی

امروزه استفاده از قاب یا کیف موبایل راهکاری مطمئن برای حفاظت از گوشی های هوشمند در برابر خطرات احتمالی می باشد. علاوه بر آن با تنوع طرح و رنگ می توان جلوه ای زیبا به تلفن همراه بخشید.

کیف کلاسوری Samsung A31 از جنس چرم مصنوعی با کیفیت تولید شده که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.این کیف علاوه بر زیبایی و جلوه خوبی که دارد، به خوبی از قسمت پشت گوشی و هم از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربات احتمالی محافظت می کند. همچنین در قسمت دوربین دارای محافظ لنز است که مانع از برخورد ضربه و ایجاد هرگونه آسیب روی دوربین می‌شود. دسترسی به پورت ها کاملاً راحت بوده و هیچ گونه پوشش خاصی جلوی آن‌ها نیست، چرا که قسمت درگاه ها به خوبی برش خورده اند.

از دیگر ویژگی‌های مهم کیف کلاسوری قابلیت استفاده به صورت استند برای تماشای فیلم و سریال مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب این کیف به صورت 360 باز می شود و هنگام استفاده از گوشی خود، هیچگونه مزاحمتی را از این بابت نخواهید داشت. همچنین با وجود قفل آهنربایی در عین مقاوم بودن، به سادگی درب کیف باز و بسته می‌شود و دیگر نگرانی از افتادن موبایل ندارید. در بخش داخلی این کیف کلاسوری چند محفظه برای قرارگیری کارت‌های کارت اعتباری، عابر بانک و… جای گذاری شده است و به علت ضخامتی هم که این جای کارت دارد، نگران تأثیرات منفی کارت ها و موبایلتان بر هم دیگر نخواهید بود.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

11004

گارانتی

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

قاب برای موبایل

SAMSUNG A31

نوع قاب موبایل

کیف چرمی مگنتی

جنس بدنه

چرمی
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران