×

سرشارژر اورجینال Apple 20W پارت نامبر BA

سرشارژ اصل و اورجینال اپل 20 واتی سریال دار و 12 پینBA

  • سازنده : اپل | APPLE
  • مدل : MU7W2ZP/A
  • درگاه خروجی : Type C
  • توان خروجی : 20W
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD 3.0
  • دارای استانداردهای ایمنی CE و FCC
  • ولتاژ خروجی: (9 - 5)ولت
  • حداکثر جریان خروجی : 3 آمپر
  • ولتاژ ورودی : 100 - 240 ولت
  • نوع شارژر : 3 پین
  • سازگار با انواع دستگاه های دارای درگاه تایپ سی با قابلیت شارژ سریع
  • این سرشارژر کاملا اورجینال با پارت نامبر BA و دارای گارانتی یک ساله

ارسال این محصول رایگان است

گارانتی محصول
  • گارانتی 12 ماه
موجود در انبار کیوان کالا
72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
1,750,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

کلگی شارژ 20 وات آیفون مدل B/A با پورت Type-C

آداپتور 20 وات اورجینال اپل یکی از محصولات اصلی شرکت اپل برای شارژ آیفون ، آیپد و دیگر دستگاه‌های متنوع آن است که سازگار با درگاه خروجی تایپ سی می باشند. این آداپتور با وزن بسیار سبک و ابعاد کوچک طراحی شده است که بسیاری از کاربران را جذب می‌کند. ابعاد معمولاً حدود 1.1 اینچ در 1.1 اینچ در 1.3 اینچ و وزن تقریبی 80 گرم است، که آن را بسیار جمع و جور و قابل حمل می‌کند.

آداپتور 20 وات اپل با ولتاژ خروجی 5-9 ولت و جریان خروجی 3 آمپر است. این ولتاژ و جریان مناسب برای شارژ سریع و ایمن دستگاه‌های مختلف اپل از جمله آیفون و آیپد و دیگر دستگاه های سازگار با درگاه تایپ سی و شارژ سریع است.

این آداپتور با یک کانکتور USB-C عرضه می‌شود که به طور معمول به صورت مستقیم به دستگاه‌های اپل متصل می‌شود. این نوع اتصال جدیدترین استاندارد برای شارژ و انتقال داده در دستگاه‌های اپل است چون قبل اپل از درگاه شارژ لایتنینگ استفاده میکرد.آداپتور 20 وات اپل به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی و با کیفیت برای شارژ سریع و ایمن دستگاه‌های اپل مطرح است.

دارای گواهی CE با امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) و امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) و باتری گوشی‌های موبایل معمولی با شدت‌جریان ورودی 1.0 آمپر هم شارژ می‌شوند اما شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر باتری را سریع‌تر شارژ می‌کند.با آداپتور اورجینال 20 واتی ساخت شرکت اپل میتوانید با خیال راحت گوشی خودتان را شارژ کنید چون در برابر ولتاژ بیش از حد محافظت میکند و دارای استانداردهای ایمنی CE و FCC است.

کلگی اورجینال 20 وات اپل 12پین سریال دار

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery

امروزه یکی از پرکاربرد‌ترین عبارات در دنیای فناوری، شارژ سریع گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها است و اپل یکی از بزرگترین شرکت های تولید‌کننده‌ نیز با ارائه بهترین کلگی با قابلیت شارژ سریع و ایمن رقبای خودش رو پشت سر گذاشته.سرشارژر اصل 20 واتی اپل 50 در صد ظرفیت باتری را در 30 دقیقه شارژ میکند که یکی از برتری های این شارژر نسبت به دیگر سرشارژرها است.

درواقع زمانی که باتری بیش از نصف شارژ خود را دریافت کرد، شارژر ولتاژ را کاهش می‌دهد تا از گرم‌شدن بیش‌ازحد یا شارژ بیش‌ازحد جلوگیری کند؛ در این مرحله سرعت شارژ کاهش می‌یابدو پس از شارژ کامل باتری، فرایند شارژ گوشی متوقف شده یا به‌صورت قطره‌چکانی انجام می‌شود تا مادامی که گوشی به شارژ است، درصد شارژ کامل ثابت بماند.

برای شارژ سریع و ایمن ، کابل دیتا و شارژ اورجینال را از فروشگاه اینترنتی کیوان کالا خرید کنید.

نحوه تشیخص اصلی بودن و کپی بودن آداپتور 20 وات اپل

در مرحله ی اول استعلام سریال نامبر کالا رو در سایت اپل کاوریج بگیرید و از اصالت کالا اطمینان مطمعن شوید و دوم به تعداد پین های خروجی تایپ سی توجه بکنید که معمولا در آداپتور های کپی 6 پین وجود دارد و اما در آداپتور های اورجینال اپل 12 پین خروجی منظم وجود دارد که این راه یکی از ساده ترین روش های تشخیص اصل و کپی میباشد و سوم به باز شدن آداپتور دقت بکنید که در نمونه های اورجینال به صورت شلاقی و راحت باز شدن آداپتور انجام میشود اما نمونه های کپی با مکث باز میشوند .

دستگاه های سازگار با کلگی شارژ 20 وات آیفون مدل B/A با پورت Type-C

مدل های آیفون سازگار: آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس، آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس، آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13، آیفون 13 mini، iPhone 12 Pro، iPhone 12 Pro Max، iPhone 12، iPhone 12 mini، iPhone 11 Pro، iPhone 11 Pro Max، iPhone 11، iPhone SE (نسل دوم)، iPhone XS، iPhone XS Max، iPhone XR، iPhone X، آیفون 8، آیفون 8 پلاس

مدل‌های آی‌پد سازگار: آی‌پد پرو 12.9 اینچی (نسل 1، 2، 3، 4، 5 و 6)، آی‌پد پرو 11 اینچی (نسل 1، 2، 3 و 4)، آی‌پد پرو 10.5 اینچی، آی‌پد (هفتم، هشتم) ، نسل 9 و 10)، iPad Air (نسل 3، 4 و 5)، iPad mini (نسل 5 و 6)

اپل واچ های سازگار: Apple Watch Ultra 2، Apple Watch Ultra، Apple Watch Series 9، Apple Watch SE، Apple Watch Series 8، Apple Watch Series 7، Apple Watch Series 6، Apple Watch Series 5، Apple Watch Series 4، Apple Watch Series 3، اپل واچ سری 2، اپل واچ سری 1، اپل واچ نسل اول

ایرپادهای سازگار: ایرپاد پرو (نسل دوم)، ایرپاد پرو (نسل اول)، ایرپاد (نسل سوم) با کیس شارژ MagSafe، ایرپاد (نسل سوم) با جعبه شارژ لایتنینگ، ایرپاد با قاب شارژ بی سیم (نسل دوم)، ایرپاد (نسل دوم) نسل)، AirPods Max، AirPods (نسل اول)

بعد از اینکه شرکت پل شارژر و لوازم جانبی موبایل رو از بسته بندی گوشی های آیفون حذف کرد و به صورت جداگانه این لوازم رو روانه بازار کرد ، شرکتهای مختلف شروع به تولید لوازم جانبی آیفون کردند و پایین بودن کیفیت کالاهای کپی با اصل باعث به وجود آمدن اختلافات قیمتی در بازار شده است..توصیه ما به کاربران محصولات اپل خرید شارژر و لوازم جانبی اورجینال اپل است چون سرشارژرهای کپی به دلیل پایین بودن کیفیتشان ممکنه به گوشی شما آسیب برساند.

پارت نامبر B/A بیانگر این است که سرشارژر فوق به سفارش اروپا ساخته شده است و دارای استانداردهای اروپا می باشد.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

9035

گارانتی

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع رابط

Type-C

جنس بدنه

پلاستیک بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر گرما

تعداد درگاه خروجی

1 درگاه خروجی

حداکثر شدت جریان خروجی بر حسب وات

20W

ابعاد

48x52x54.5 میلی‌متر

ویژگی‌های خاص

دارای استانداردهای ایمنی CE و FCC
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD 3.0

سایر مشخصات

نوع شارژر سه پین است و نیاز به تبدیل دارد

ولتاژ

5-9 ولت

وزن محصول

80 گرم
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران