گلس فول تمام صفحه مات Xiaomi Mi 9T/K20

لوازم جانبی XIAOMI MI 9T/K20PRO
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با سایر گلس ها مشاهده سایر محصولات Xiaomi
46,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

قطعا می دانید صفحه نمایش گوشی و تبلت ها تبدیل به مهمترین بخش این گوشی ها شده اند که باید از آنها در برابر ضربه خوردن و شکسته شدن محافظت کرد. بدون استفاده از گلس ها پس از مدتی خط و خش هایی بر روی صفحه نمایش گوشی شما می افتد که میتواند کیفیت صفحه نمایش را تا درصد کمی پایین آورده و یا ممکن است تلفن همراه شما از دست شما بیفتد و یا به اشیاء محکم برخورد کند و باعث شکستن صفحه نمایش گوشی شما شود که گاهی باعث می شود هزینه های بسیار زیادی برای تعویض صفحه نمایش پرداخت کنید.

محافظ صفحه نمایش SUPER D به طور کامل صفحه نمایش گوشی شما را می پوشاند و به صورتی طراحی شده که در قسمت های دور صفحه نمایش همرنگ تلفن همراه شما باشد و ظاهر زیبای تلفن همراه شما حفظ شود.

این گلس تمام چسب به صورت شیشه ای طراحی شده که کمترین تاثیر بر روی کیفیت صفحه نمایش شما نگذارد و انگشت شما به سادگی بر روی صفحه نمایش حرکت کند، همچنین چون تمام قسمت های گلس آغشته به چسب است به طور کامل به صفحه نمایش می چسبد و خبری از حباب های هوا بین گلس و صفحه نمایش نیست. شما با داشتن محافظ صفحه نمایش تمام صفحه تا حد زیادی از شکستن صفحه نمایش تلفن همراه خود جلوگیری می کنید و به طور کامل از ایجاد خط و خش بر روی صفحه نمایش جلوگیری می کند.

کیوان کالا بزرگترین وکاملترین مرکز پخش انواع گلس و برچسب موبایل در ایران

جزئیات محصول

مشخصات محصول

محافظ صفحه مناسب برای

XIAOMI MI 9T/K20PRO

جنس بدنه

پلی کربنات/شیشه ای

مقاومت در برابر ضربه

قابليت نصب آسان

دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران