ارسال به سراسر ایران فقط با 35 هزار تومان ! ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

رنگ محصول
  • مشکی
موجود در انبار کیوان کالا
86,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

گلس و لوازم جانبی iPhone 7 Plus/8 Plus

توضیحات

نقد و بررسی

قطعا می دانید صفحه نمایش گوشی و تبلت ها تبدیل به مهمترین بخش این گوشی ها شده اند که باید از آنها در برابر ضربه خوردن و شکسته شدن محافظت کرد. بدون استفاده از گلس ها پس از مدتی خط و خش هایی بر روی صفحه نمایش گوشی شما می افتد که میتواند کیفیت صفحه نمایش را تا درصد کمی پایین آورده و یا ممکن است تلفن همراه شما از دست شما بیفتد و یا به اشیاء محکم برخورد کند و باعث شکستن صفحه نمایش گوشی شما شود که گاهی باعث می شود هزینه های بسیار زیادی برای تعویض صفحه نمایش پرداخت کنید.

محافظ صفحه نمایش SUPER D به طور کامل صفحه نمایش گوشی شما را می پوشاند و به صورتی طراحی شده که در قسمت های دور صفحه نمایش همرنگ تلفن همراه شما باشد و ظاهر زیبای تلفن همراه شما حفظ شود.

این گلس تمام چسب به صورت شیشه ای طراحی شده که کمترین تاثیر بر روی کیفیت صفحه نمایش شما نگذارد و انگشت شما به سادگی بر روی صفحه نمایش حرکت کند، همچنین چون تمام قسمت های گلس آغشته به چسب است به طور کامل به صفحه نمایش می چسبد و خبری از حباب های هوا بین گلس و صفحه نمایش نیست. شما با داشتن محافظ صفحه نمایش تمام صفحه تا حد زیادی از شکستن صفحه نمایش تلفن همراه خود جلوگیری می کنید و به طور کامل از ایجاد خط و خش بر روی صفحه نمایش جلوگیری می کند.

کیوان کالا بزرگترین وکاملترین مرکز پخش انواع گلس و برچسب موبایل در ایران

جزئیات محصول

مشخصات محصول

5504

محافظ صفحه مناسب برای

iPhone 7 Plus/8 Plus

نوع محافظ صفحه نمایش

Super D

جنس بدنه

پلی کربنات/شیشه ای

مقاومت در برابر ضربه

قابليت نصب آسان

دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران