×

دسته بازی موبایل PubG مدل +W11

  • طراحی ارگونومیک:دارد
  • طراحی کشویی برای انواع موبایل :دارد
  • ساخته شده از :پلاستیک بسیار مقاوم
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با دسته بازی موبایل مشاهده سایر محصولات PubG
91,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

دسته بازی PubG مدل +W11

دسته بازی PubG مدل +W11 مشکلات ناشی از بازی طولانی با موبایل را از بین می برد طراحی صاف، شکل هندسی مشخص و ابعاد منظم گوشی های هوشمند باعث شده است گیمرها برای اجرای بازی در گوشی احساس خوشایندی نداشته باشند.

چرا که امکان در دست گرفتن گوشی به شکل ارگونومیک و مناسب با دست امکان پذیر نیست. به همین دلیل، بازی با گوشی هوشمند گاهی به قدر کفایت خوشایند نخواهد بود. به همین دلیل استفاده از دسته بازی ضرورت پیدا می کند.

دسته بازی ویژه گوشی هوشمند راک با ابعاد مناسب، کاربری آسان و طراحی ارگونومیک باعث شده است کاربران با این دسته بازی تسلط بیشتری روی گوشی هوشمند حین بازی داشته باشند. یکی از پدیده های دنیای بازی که جهان را در سال ۲۰۱۷ شگفت زده کرد معرفی بازی های سبک Battle Royale در پلتفرم های مختلف بازی بود.

این سبک بازی به این صورت است که تعدادی بازی کننده در یک منطقه محدود بازی را شروع کرده و در نهایت فقط یک نفر یا یک تیم باقی خواهد ماند که برنده بازی خواهد بود. چندی است این دو بازی برای موبایل در دو پلنفرم (سیستم عامل ) اندرود و iOS به بازار آمده اند اما متاسفانه به دلیل سبک بازی و نیاز به واکنش های سریع در بازی، بسیاری از بازی کننده ها از سختی کنترل ها برروی گوشی لمسی خود شکایت دارند.

از طرف دیگر این دو بازی از دسته های بلوتوث پشتیبانی نمی کنند. به همین دلیل محصول پیش رو با نوآوری توانسته است کنترلی بسیار راحت تر و دقیق تر و تجربه ای نزدیک به دسته کنسول را برای بازی کنندگان موبایل فراهم آورد تا افراد دیگر برای داشتن بهترین تجربه سبک Battle Royale نیاز به هزینه های زیاد کنسول های بازی نداشته باشند.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران