×

شارژر وایرلس ساعت هوشمند

شارژر ساعت هوشمند

  • نوع شارژر: مگنتی
  • طول کابل: 30 سانتی متر
  • دارای رابط USB

ارسال به سراسر ایران فقط با 35 هزار تومان ! ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان

موجود در انبار کیوان کالا
گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
150,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

شارژر وایرلس ساعت هوشمند

اگر قصد دارید برای ساعت هوشمند خود شارژر تهیه کنید، مهم است که به نوع درگاه و کابل شارژ آن دقت کنید. به این طریق می‌توانید شارژر مناسبی برای ساعت خود خریداری کنید. شارژرهای ساعت در یک سمت دارای درگاه USB می‌باشند و قابلیت اتصال به سر شارژر یا کامپیوتر و لپ‌تاپ را دارند. طرف دیگر این شارژرها به صورت پین دار یا مگنتی هستند.

شارژهای وایرلس که با نام شارژرهای مگنتی نیز شناخته می‌شوند، یکی از مدل‌های متداول برای شارژ ساعت به حساب می‌آیند. البته ساعت شما باید قابلیت پشتیبانی از این نوع شارژ را داشته باشد، در غیر اینصورت شارژر وایرلس به کار شما نخواهد آمد.

نکاتی برای شارژ ساعت هوشمند

از آنجایی که باتری ساعت‌ها ظرفیت پایین‌تری دارند و از حساسیت بالایی برخوردارند، بسیار مهم است که میزان ولتاژ خروجی شارژر شما چقدر است. ولتاژهای بالا می‌توانند به باتری ساعت آسیب وارد کنند و حتی آن را از کار بیندازند.

علاوه بر سیم شارژر، آداپتوری که برای شارژ استفاده می‌کنید نیز بسیار بااهمیت است. آداپتورهای تلفن همراه گزینه‌ی مناسبی برای این کار نیستند به این دلیل که ولتاژ خروجی آنها بالا بوده و باتری ساعت شما را خراب می‌کنند. برای شارژ کردن ساعت هوشمند خود می‌توانید از سرشارژرهای مخصوص ساعت و ایرپاد که خروجی پایینی دارند استفاده کنید؛ یا کابل شارژ خود را به سیستم کامپیوتر و لپ‌تاپ و یا حتی تلویزیون متصل کرده و با خیال راحت ساعت هوشمند خود را شارژ کنید.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

1853

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع اتصال

USB
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران