×

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور KIMISO مدل 201

  • نوع اتصال : باسیم ، بی سیم
  • رابط اتصال : پورت USB ، شیار کارت حافظه ، AUX
  • دارای گیرنده رادیویی FM
  • توان خروجی اسپیکر : 5 + 5 وات
  • ظرفیت باتری 1500 میلی آمپر ساعت
  • ورودی صوتی برای اتصال تلفن و کامپیوتر
  • قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0
  • دارای 2 درایو

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با اسپیکر شارژی مشاهده سایر محصولات KIMISO
429,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Kimiso مدل KM-201

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیمیسو مدل KM-201 همین طور که از نام این محصول پیداست، شما عزیزان می‌توانید به راحتی و بدون هیچ درد سری این اسپیکر را به هر جا و مکان برده و از شنیدن آهنگ و موسیقی مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. اسپیکر بلوتوثی چه مارکی بخریم؟ کمپانی کیمیسو 10 سال است در عرصه تولید سیستم‌های صوتی از جمله انواع: رادیو و اسپیکرهای بلوتوثی فعالیت حرفه‌ای دارد. حتما دوستانی که به دنبال یک اسپیکر عالی و با کیفیت هستند، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیمیسو مدل KM-201 انتخابی درست و مناسب برای خرید است. 

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور KIMISO مدل 201

یک تجربه‌ی خوب و به یاد ماندنی را در کار با اسپیکر به شما می‌دهد.طراحان این محصول برای ساخت دستگاه از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بهره گیری کرده‌اند، که از مهم‌ترین آن می‌توان به فناوری بلوتوثی اشاره نمود که شما را از این پس از دست  سیم‌های اضافی راحت ، و امکان اتصال به اسپیکر را برای شما بسیار آسان  می‌کند . اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیمیسو مدل KMS-201 به دلیل ظاهر زیبا و مدرنی که دارد مورد توجه بسیار از افراد قرار گرفته. امکانی جدید و مدرنی که برای این اسپیکر تعبیه شده رقص نور آن است که کار با دستگاه را بسیار لذت بخش می‌نماید.

اسپیکر کیمیسو KM-201 دارای ابعاد 22×8.5×10 سانتی متر و وزن 850 گرم است و دستگیره ای در قسمت بالایی دارد که به راحتی میتوانید این اسپیکر کوچک و جم جور را حمل کنید،همچنین جنس بدنه بسیار مقاوم و با کیفیتی دارد.اسپیکر بلوتوث قابل حمل km-201 با توان خروجی 10 وات  قدرت پخش صدای بالایی دارد . ظاهر شیک و زیبای این اسپیکر میتواند انتخاب خوبی برای گوش دادن و لذت بردن از موزیک دلخواهتان باشد. این اسپیکر دارای 2 باند و رقص نور می باشد که هنگام پخش موزیک زیبایی دو چندانی به اسپیکر میدهد.

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور KIMISO مدل 201

ظرفیت باتری اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Kimiso مدل KM-201

ظرفیت باتری اسپیکرهای قابل حمل اهمیت بسیاری دارند تا بتوانند نیازهای شما را پاسخ گو باشند.این اسپیکر بی‌سیم دارای باتری لیتیوم 1500 میلی آمپر ساعت قابل شارژ است.2 ساعت زمان نیاز است تا کاملا شارژ شود و در صورت اتمام باتری می توان با استفاده از پورت میکرو USB و کابل مربوطه دستگاه را در مدت تقریبی ۲ ساعته شارژ نمودو تا 3 ساعت با اندازه صدای متوسط می تواند با باتری کار کند .

نوع اتصال و رابط اتصال اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Kimiso مدل KM-201

این اسپیکر از طریق باسیم و بی سیم قابلیت اتصال به دستگاه پخش مرکزی را دراد.اتصال بیسیم به اسپیکر کیمیسو مدل km-201 از طریق نسخه 5 بلوتوث امکان پذیر است و برد مفید بی سیم تا فاصله 10 متر است .قابلیت اتصال با سیم به گوشی موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ از طریق رابط جک 3.5 میلی متری صدا نیز وجود دارد. همچنین با استفاده از شیار کارت حافظه و درگاه USB به موسیقی و فایل های صوتی ذخیره شده در رم میکرو SD و فلش مموری خود گوش دهید.اسپیکر کیمیسو مدل km-201 دارای ورودی میکروفون است و میتوانید با وصل کردن کانکتور میکروفون با صدای بلند سخنرانی کنید و یا اینکه آهنگ بخوانید.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

9864

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع رابط

AUX
USB
میکرو اس دی کارت

نوع اتصال

باسیم
بی سیم

قابلیت شارژ مجدد

از طریق کابل شارژ همراه

ابعاد

220*100*85 میلیمتر

شیار کارت خوان

اقلام موجود در پک

کابل شارژ + اسپیکر

بلوتوث

نسخه 5.0

برد اتصال بی سیم

10متر

ظرفیت اسمی باتری

600 میلی آمپر ساعت

وزن

850 گرم
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران