×

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور Hopestar مدل P14 Pro

  • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه ۵٫۰
  • پشتیبانی از قابلیت TWS
  • نوع اتصال: بی سیم (از طریق بلوتوث) و با سیم (از طریق رابط جک 3.5 میلی متری صدا)
     دارای ورودی کارت حافظه،اتصال بلوتوث، پورت یو اس بی
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : 72 ساعت مهلت تست کیوان کالا
سایر محصولات مرتبط با اسپیکر شارژی مشاهده سایر محصولات Hopestar
713,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

اسپیکر بی سیم قابل حمل هوپ استار مدل P14 Pro

کمپانی چینی Hopestar فعالیت گسترده و موفقی در بخش عرضه ی اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل دارد و به دلیل کیفیت بالای تولیداتش، برندی معتبر و شناخته شده در بازارهای جهانی محسوب می شود. اسپیکر مدل P14 Pro با ظاهر استوانه ای شکل و طراحی دلنشین بدنه، در ابعادی جمع و جور و رنگ بندی متنوع در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بدنه ی خوش ساخت در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و با کسب گواهی آب و گرد و غبار IPX6 از اسپیکر در مقابل برخورد و نفوذ قطرات باران و پاشش آب محافظت می کند. علاوه بر ابعاد متناسب، وجود روکش بافته شده و بند مستحکم در قسمت کناری بدنه ی Hopestar P14 Pro، موجب قرارگیری بهتر در دست و جابجایی آسان تر شده و استفاده ی اسپیکر را در محیط های مختلف و گشت و گذارها به راحتی امکان پذیر می نماید.

دسترسی کامل با اتصالات متنوع

اتصال بی سیم انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه های هوشمند به اسپیکر قابل حمل P14 Pro، به کمک بلوتوث نسخه ی ۵٫۰ با ارتباط پایدار تا فاصله ی ۱۰ متری (در صورت نبود مانع) انجام می شود. همچنین از طریق رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا، اتصال باسیم و دسترسی به فایل های صوتی مختلف فراهم شده است. در کنار این دو مدل اتصال، کاربران می توانند برای شنیدن و لذت بردن از موسیقی های دلخواه خود از فلش مموری USB و کارت حافظه ی MicroSD استفاده کنند و نیز با دریافت امواج رادیویی، برنامه های مورد علاقه ی خود را در شبکه های رادیو دنبال نمایند. شرکت هوپ استار همچنین امکان پاسخگویی تماس و برقراری مکالمه را با تعبیه ی میکروفون داخلی در Hopestar P14 Pro پشتیبانی کرده است.

صدای قدرتمند با پشتیبانی از TWS

اسپیکر مدل P14 Pro، مجهز به دو بلندگو به قطر درایو ۵۷ میلی متر و توان خروجی کلی ۱۰ وات بوده و توانایی پخش صدایی استریو و باکیفیت را در داینامیک رنج قابل پوشش ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز و فرمت های صوتی MP3 ،WAV ،WMA ،FLAC و APE داراست. این کیفیت پخش با پشتیبانی اسپیکر از قابلیت TWS یعنی اتصال دو دستگاه مشابه به هم و پخش همزمان یک آهنگ، قابل ارتقا خواهد بود. اسپیکر بلوتوثی Hopestar P14 Pro انرژی خود را از باتری لیتیوم یونی به ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت با میزان نگهداری ۴ ساعته ی شارژ در حالت پخش موزیک تامین می نماید. در صورت اتمام باتری نیز انجام عملیات شارژ مجدد با اتصال کابل تایپ سی در سرعتی مطلوب قابل اجرا می باشد. لازم به ذکر است از طریق دکمه های فیزیکی روی بدنه ی محصول امکان مدیریت و کنترل پخش صدا، تغییر Mode، تنظیمات ولوم و … وجود دارد.

  •  ظرفیت باتری: 2400 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان شارژدهی: حدود 4 ساعت
  • پشتیبانی از فلش مموری (USB)
  • پشتیبانی از رم میکرو
جزئیات محصول

مشخصات محصول

9787

گارانتی

72 ساعت مهلت تست کیوان کالا

گارانتی محصول بابت

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نوع اتصال

باسیم
بی سیم

نوع باتری

لیتیوم یونی

قابلیت شارژ مجدد

مقاومت در برابر آب

شیار کارت خوان

فرکانس پاسخگویی

100 هرتز الی 10 کیلوهرتز

اقلام موجود در پک

کابل USB - کابل AUX
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران