اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور TG514

وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

سایر محصولات مرتبط با اسپیکر شارژی
129,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

مشخصات و بررسی

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور YCW G2

اسپیکر ها در سایز ها، تعداد، مدل ها و کارایی های بسیار متفاوتی ساخته می شوند. از اسپیکر های سینما خانگی ۷ تکه گرفته تا اسپیکر های لپ تاپی کوچک، اما در این میان اسپیکر های بلوتوثی همراه به دلیل داشتن ابعاد کوچک و قابل حمل به علاوه قدرت صدای مطلوبی که دارند بسیار پر طرفدارند. این اسپیکر های بلوتوثی با متصل شدن به گوشی، تبلت و هر چیز دیگری که بلوتوث دارد به پخش موسیقی می پردازند. همچنین به دلیل داشتن باطری داخلی و شارژی بودن دیگر نیازی به پریز برق ندارید و می توانید تنها با شارژ کردن آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور YCW G2 یکی از این اسپیکر هاست که با کیفیت مطلوب خود می تواند برای بسیاری از مواقع مناسب باشد.

اسپیکر YCW G2 قابلیت پخش موسیقی از طریق رم میکرو، بلوتوث و کابل صدا (AUX) را دارد. به این ترتیب شما حق انتخاب دارید و می توانید با توجه به نیاز و استفاده خود یکی از این راه ها را انتخاب کنید. به طور مثال اگر قصد پخش آهنگ های روی گوشی خود بر روی این اسپیکر را دارید می توانید از بلوتوث استفاده کنید و در مقابل اگر علاقه ای به این کار ندارید کافیست آهنگ ها را بر روی یک رم میکرو ریخته و به پخش آنها بپردازید.

همچنین این اسپیکر ابعاد مناسب و مطلوبی دارد که دست و پاگیر نیست و علاوه بر خوش دست بودن بسیار راحت حمل شده و قابل حمل است. همچنین کیفیت صدای مطلوب و مناسبی دارد که در فضاهای بزرگ تر و باز هم صدا را واضح به گوش شما می رساند. همه اینها اسپیکر YCW G2 را به یک گزینه مناسب برای فضاهای باز و پیک نیک ها بدل می کند.

اسپیکر YCW G2 دارای دکمه های کنترل بر روی بدنه خود است. با استفاده از این دکمه ها می توانید آهنگ را کنترل کنید، و یا صدا را کم و زیاد کنید. به کمک این پنل دیگر نیازی به مراجعه به گوشی خود برای کنترل موسیقی و انجام تنظیمات ندارید.

درون اسپیکر YCW G2 یک گیرنده امواج رادیویی تعبیه شده که به شما اجازه می دهد شبکه های رادیویی را بر روی همین اسپیکر دریافت و گوش کنید. به این ترتیب با استفاده از همین اسپیکر و بدون نیاز به تهیه یک رادیوی مجزا قادر به گوش دادن به شبکه های رادیویی خود خواهید بود.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

فرکانس پاسخگویی

20Hz-20kHz

حساسیت ورودی

85dB
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران