×

فلش مموری A data مدل C008 ظرفیت 16گیگابایت

ظرفیت 16 گیگابایت
دارای گارانتی
وقتی موجود شد پیامک بده

اتمام موجودی

این محصول موجود نیست

گارانتی : شرکت آونگ
سایر محصولات مرتبط با فلش مموری مشاهده سایر محصولات Adata
142,000 تومان


ضمانت اصل بودن کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ارسال ارزان و سریع

ارسال ارزان و سریع

ارائه گارانتی شرکتی

ارائه گارانتی شرکتی

72 ساعت مهلت تست

72 ساعت مهلت تست

کالاهای مشابه :
توضیحات

نقد و بررسی

فلش مموری C008 ظرفیت 16 گیگابایت ای دیتا ADATA C008 Flash Memory USB 2.0 - 16GB سرعت خواندن اطلاعات30 مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن اطلاعات10 مگابایت بر ثانیه ولتاژ مورد نیاز5 ولت منبع تغذیه : پورت USB سازگار با سیستم عامل‌هایWindows 98, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Mac OS 9.0 or later, Linux Kernel 2.4 or later

حافظه‌های فلش یا همان فلش‌مموری‌هایی که همه با آن‌ها آشنایی داریم، یکی از راه‌های سریع و ارزان انتقال داده‌های حجیم هستند. در سال‌های اخیر با ارزان‌شدن فناوری ساخت این حافظه‌ها، قیمت آن‌ها حتی کمتر هم شده و قیمت فعلی فلش‌مموری‌ها، به‌هیچ‌وجه با قیمت زمان ورودشان قابل‌مقایسه نیست. فلش‌مموری «C008» یک فلش‌مموری کوچک، سبک‌وزن و باکیفیت از کمپانی «ای‌دیتا» (Adata) است. ویژگی اصلی طراحی این فلش‌مموری کشویی‌بودن آن است که به‌راحتی با فشار انگشت شست می‌توان رابط USB را بیرون آورد و به پورت USB دستگاه موردنظر وصل کرد.

طراحی مکانیکی بدون درپوش این فلش‌مموری، نگرانی گم‌شدن درپوش را از بین می‌برد. فلش‌مموری‌های کمپانی ای ‌دیتا، علاوه‌بر اینکه با توانمندی‌های سخت‌افزاری از جمله کیفیت بالا و عملکرد قابل‌توجه و نوآوری در طراحی شناخته می‌شوند، نرم‌افزارهای باارزشی را هم به همراه دارند. یکی از این نرم‌افزارها OStoGO است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید DVD ویندوز 7 خود را از روی دیسک به دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل‌حمل Adata منتقل کنید. در این ‌صورت به‌راحتی قادر خواهید بود Windows 7 را با استفاده از قابلیت بوت‌کردن کامپیوتر خود از طریق پورت USB نصب کنید. فلش‌مموری C008 در پنج ظرفیت 4، 8، 16، 32 و 64 گیگابایت تولید شده و در دو ترکیب رنگ آبی‌ـسفید و قرمزـمشکی موجود است.

جزئیات محصول

مشخصات محصول

1521

گارانتی

شرکت آونگ

ظرفیت حافظه

16گیگابایت

جنس بدنه

پلاستیک

نشانگر LED

سرعت خواندن اطلاعات

18 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن اطلاعات

5 مگابایت بر ثانیه

استاندارد سرعت

480 مگابیت بر ثانیه

منبع تغذیه

درگاه USB

ساير مشخصات و قابلیت ها

نرم‌افزار UFD to Go جهت هماهنگ‌سازی اطلاعات (Synchronization)ابزار OS to GO جهت انتقال اطلاعات دیسک به فلش مموری
دیدگاه کاربران (0)

دیدگاه کاربران